2723
Sök

Lambo-dörrar på en E30?

20 Inlägg
8 juli 2009
Trådstartare
Tror ni de skulle gå att fixa lambo-dörrar på en E30? smile Vore lite skoj och testa få till det men har aldrig hållit på med såna dörrar.

"Sanningen smärtar. Kanske inte så mycket som att kasta sig upp på en cykel utan sadel, men den smärtar."

429 Inlägg
8 juli 2009
Snälla dont even think about it xD

Allt går, saken är bara hur mycket du vill modda.
Skulle nog se konstigt ut i mina ögon ^^

// Pontus

8 250 Inlägg
8 juli 2009
Klart det går, men det är en hel del jobb och det går inte igenom besiktningen.

Maskinbefäl
1 038 Inlägg
8 juli 2009
Förstör inte BMW:n Själv tycker jag lambodörrar är snyggt på bara en bil och gissa vilken???

/Magnus

Till att börja med. Ber om ursäkt för min applesi (apple dyslexi). Ipaddan och jag är inte alltid överens om vad som skall stå...

Tyskstuk
466 Inlägg
8 juli 2009
Marlboroman skrev:
Klart det går, men det är en hel del jobb och det går inte igenom besiktningen.

Stämmer det? Även om man har en som öppnas som vanligt men bara en extra funktion att man typ kan "fälla" upp den?

20 Inlägg
9 juli 2009
Trådstartare
hmm .. får göra "måsvinge" dörrar istället lol

"Sanningen smärtar. Kanske inte så mycket som att kasta sig upp på en cykel utan sadel, men den smärtar."

Fotograf @ Team Insane Racing
1 781 Inlägg
9 juli 2009
har för mig att det igentligen skall gå igenom besiktningen bara att man inte får ändra på själva låsanordningen!... rätt mig om jag har fel:P

Team Insane Racing

518 Inlägg
9 juli 2009
undrar när bilden på en stylad bil med lambodörrarna öppna och en Lamborghini med vanliga dörrar dyker upp här i tråden.....

ställer man av en volvo 740 inför vintern är det nåt som inte klickar i ordentligt.

Asgammal medlem.
2 246 Inlägg
9 juli 2009
Karl-Bertil skrev:
undrar när bilden på en stylad bil med lambodörrarna öppna och en Lamborghini med vanliga dörrar dyker upp här i tråden.....

Nu
https://www1.garaget.org/gallery/archive/367/704015_vgj95j.jpg

518 Inlägg
9 juli 2009
där kom den ja!

ställer man av en volvo 740 inför vintern är det nåt som inte klickar i ordentligt.

429 Inlägg
9 juli 2009
Word!

Tyvärr sad

// Pontus

20 Inlägg
9 juli 2009
Trådstartare
Kanske ska räcka med helt rena dörrar istället .. Beslutsångest nu hmm

154 Inlägg
11 augusti 2009
Siriux skrev:
Kanske ska räcka med helt rena dörrar istället .. Beslutsångest nu hmm

har en polare som satt det på en 2 bilar innan. Det du ska tänka på är att de ska passa just till din bil.
Besiktningen vet jag tyvärr inte mkt om. Dock kan det gå igenom om du gör en kontrollbesiktning med de. Ring och kolla vad som gäller innan du beställer hem de. Själv har jag funderat på det.

1 515 Inlägg
15 augusti 2009
Finns väll 2 "olika" slaggs lambo-dörrar? de som är Godkännda och den billigare varianten, de som inte är det, tror jag läste det på någon sida där de sålde lambo-doors. rätt? fel?

"What+s the point of racing? You´re just proving that you´re faster than the other guy"

Sök