3535
Sök

Kooz å Bulle Bygger Ljud i Chrillesnakemans Camaro

677 Inlägg
21 augusti 2009
Jag tycker själva bygget i bilen ser coolt ut!

Sen kanske det inte är riktigt rätt bil för detta i mitt tycke men stor eloge för att våga tänka utanför!

synd bara att alla ska hålla på med pajkastning

288 Inlägg
21 augusti 2009
Allvarligt hur gammla e ni som kommenterar i denna tråd (inte alla över en kam då)

Om någon vill visa upp sitt bygge i bilen behöver man väll inte fylla tråden med 2 sidor om att hans vinge e ful ??? Tror alla fatta de efter 1 sida !!!!

Sen om killen som byggt de e bra eller dålig på de han gör har väll inte så stor betydelse då alla har olika syn på vad som e snyggt.

Kommentarer hör till men man kan väll komma med kommentarer om hur man kunde gjort de annorlunda. Men att bara se inlägg i sin tråd där de står "ful som stryk" eller "fattar du inte att de ser ut som skit" kanske inte känns så kul och då förstår jag om man "hugger" lite i sina svar.

Så till er som smutsat ner denna tråd finns de ju en bara en sak att säga:
-Köp en likadan bil och bygg de bättre själv om ni e så j*v*a mad bra och se hur många som kommenterar ert bygge !!!!!

Kolla gärna mina projekt =)
Golf MK3 Ljud & Styling http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=124245
Alla som vill får rätta mig om jag har fel

rakäre
1 275 Inlägg
22 augusti 2009
Steve-StreetXNordic skrev:
Allvarligt hur gammla e ni som kommenterar i denna tråd (inte alla över en kam då)

Om någon vill visa upp sitt bygge i bilen behöver man väll inte fylla tråden med 2 sidor om att hans vinge e ful ??? Tror alla fatta de efter 1 sida !!!!

Sen om killen som byggt de e bra eller dålig på de han gör har väll inte så stor betydelse då alla har olika syn på vad som e snyggt.

Kommentarer hör till men man kan väll komma med kommentarer om hur man kunde gjort de annorlunda. Men att bara se inlägg i sin tråd där de står "ful som stryk" eller "fattar du inte att de ser ut som skit" kanske inte känns så kul och då förstår jag om man "hugger" lite i sina svar.

-Köp en likadan bil och bygg de bättre själv om ni e så j*v*a mad bra och se hur många som kommenterar ert bygge !!!!!

I understand what you meen TOTALY............. But i think that rear wing needs 2 pages , just to show how bad it really is ! lol

Seriosly Look at herecomestroubles car......... Its fukin American , over the top and PINK....... But FUC* ME it looks FANTASTIC !

My point is that sometimes it works.................

Crille: dont stop the thread man , its good that your building and showing everyone what u go for ! neutral

Sponswers:Svenska Fälg ,CD bilradio , Grunt.se , Raidopower.se , Exydos car audio , Alpine , Orion , Streetperformance , Zanders technology , Ralphs däck , Standox , Henrikssons import
Fastest mo-fo in town
http://www.heave.se/mp3/8ball.mp3
"Masterworks" elmia 2010

1 004 Inlägg
22 augusti 2009
Steve-StreetXNordic skrev:

det är nog smällar man får ta om man kallar sitt bygge " utstälnings bil"... då får man kanske vara med på en lite hårdare granskning... för då är den tråts allt byggd för allmänheten? och om någon tycker att den "ser ut som skit" så är det nog bara att ta det... själv bygger jag bilar för mig själv... bara en tanke...
Senast redigerat av 262turbo (22 augusti 2009)

"Det är ingen som kommer ihåg en fegis"

rakäre
1 275 Inlägg
25 augusti 2009
whats going on with the build now Crille?

I was on the phone to Lukas today talking about other stuff "YES G.ORG WE DO ENJOY TO TALK ON A FRIENDLY BASES,"    but forgott to ask !

I hope that all the negetivity wont pull you down (you cant make everyone happy )

Sponswers:Svenska Fälg ,CD bilradio , Grunt.se , Raidopower.se , Exydos car audio , Alpine , Orion , Streetperformance , Zanders technology , Ralphs däck , Standox , Henrikssons import
Fastest mo-fo in town
http://www.heave.se/mp3/8ball.mp3
"Masterworks" elmia 2010

Sök