2750
Sök

Inbrott i min bil JÄRFÄLLA

398 Inlägg
14 september 2009
Trådstartare
Hej, hade inbrott i min bil för ca en timme sedan och såg då en silverfärgad saab 95 smita från platsen skulle nu vilja veta om någon känner igen bilen eller vet någon annan som gör det.
Detta hände på Fabelvägen i Kallhäll
Jag är tacksam för alla svar!
Namn eller regg nr skickas via PM.
Senast redigerat av Pierre-na (14 september 2009)

Alla är idioter tills dom bevisat motsatsen!
Hörs man inte syns man inte, syns man inte finns man inte!

Intresseklubben
673 Inlägg
14 september 2009
fy fan va surt.. Hoppas du får tag i bilen.. Vad var det som blev stulet? synd att du inte upptäckte det när dom stod där sad lycka till

/Mvh Andreas

398 Inlägg
14 september 2009
Trådstartare
IMPRAZERN skrev:
fy fan va surt.. Hoppas du får tag i bilen.. Vad var det som blev stulet? synd att du inte upptäckte det när dom stod där sad lycka till

Sprang ner på en gång men dom hade krossad 2 rutor av någon anledning sedan öppnat bagaeluckan och tagit verktyg för strax över 1k vilket är lite men ändå -.-

Intresseklubben
673 Inlägg
14 september 2009
Pierre-na skrev:
IMPRAZERN skrev:

Sprang ner på en gång men dom hade krossad 2 rutor av någon anledning sedan öppnat bagaeluckan och tagit verktyg för strax över 1k vilket är lite men ändå -.-

Handlar inte om dom snodde vertyg för 1000 kr, eller om dom tog dina 2 pet flaskor värda 2 kr.. handlar om principen.. det är dina grejer, ingen annans.. och sen blir man ju less över skadegörelsen med, rutor etc..

Vad sa polisen då? som vanligt? "vi har inte tid med det nu, vi skickar en bil när vi har mindre att göra" eller "jaha, vad ska vi göra då?"

/Mvh Andreas

398 Inlägg
14 september 2009
Trådstartare
IMPRAZERN skrev:
Pierre-na skrev:
IMPRAZERN skrev:

Handlar inte om dom snodde vertyg för 1000 kr, eller om dom tog dina 2 pet flaskor värda 2 kr.. handlar om principen.. det är dina grejer, ingen annans.. och sen blir man ju less över skadegörelsen med, rutor etc..

Vad sa polisen då? som vanligt? "vi har inte tid med det nu, vi skickar en bil när vi har mindre att göra" eller "jaha, vad ska vi göra då?"

Nej dom sa att du ska skicka ut ett medelade till bilarna och sedan frågade jag om dom kunde komma och ta en anmälan men det hade dom inte tid med så. Men jag skulle ringa 114 14 på en gång.
Senast redigerat av Pierre-na (14 september 2009)

German Engineering
9 083 Inlägg
14 september 2009
Trist med inbrott sad Synd att du inte hann se regnummer på Saaben sad

//CarpeDiem wink

Innehar SFROs bygghandbok så har du frågor, skicka gärna PM :)
Biltransport? Tveka inte att höra av dig :) Skicka PM :)

398 Inlägg
14 september 2009
Trådstartare
CarpeDiem skrev:
Trist med inbrott sad Synd att du inte hann se regnummer på Saaben sad

//CarpeDiem wink

Var lite svårt, varken jag eller grannen som kom dit först han se ;(

398 Inlägg
14 september 2009
Trådstartare
Är det någon som råkat ut för samma person?

484 Inlägg
20 september 2009
Min flickvän bor i Järfälla, kan hålla ögonen öppna när jag åker dit nästa gång!

Föddes till att älska Volvo.

398 Inlägg
21 september 2009
Trådstartare
Tack, men har bestämt mig för att inte hitta personen av flera skäl

Kromallergiker
111 Inlägg
21 september 2009
Vet inte om det är samma person.
men jag råkade ut för inbrott i min gammla bil när jag stog parkerad hos min tjej som bor i kallhäll
då tog han/hon den/det min stereo för ett par tusen kronor, vad han ska ha den till utan front vet jag inte men men, verkar inte vara några topp tjuvar då dem inte tog baslåda plus annat jag hade i bilen
det dem han med att göra var också att förstöra lite annat i bilen.

Hade ju bara trafik försäkring så smart man kan vara men jag tänkte ju inte på att någon annan vill ha MINA grejer JAG har köpt till MIN bil !

45 Inlägg
21 september 2009
Pierre-na skrev:

jaha, varför det då?

2 982 Inlägg
21 september 2009
Pierre-na skrev:

va?...?
allvar

Intresseklubben
673 Inlägg
21 september 2009
Residence skrev:
Pierre-na skrev:

va?...?
allvar

ja, nu blev jag lite nyfiken med.. varför vill du inte hitta personen/personerna???

/Mvh Andreas

Herr Klåfinger
214 Inlägg
21 september 2009
IMPRAZERN skrev:
Residence skrev:
Pierre-na skrev:

va?...?
allvar

ja, nu blev jag lite nyfiken med.. varför vill du inte hitta personen/personerna???

Antagligen för att inte göra något dumt som han får ångra tongue skulle jag gissa på roll

"Alkohol löser inga problem, men det gör inte mjölk heller."

181 Inlägg
21 september 2009
klart du ska hitta dom.. annars kommer man ju aldrig få stopp på detta! de måste vara väldigt väldigt stakra skäl. typ som hot eller att det va polaren som råkade plocka din bil.. eller att du typ har plockat något från saabens bil/bilar.. men men ge inte upp.. det är värt lite pappers arbete för att kanske få fast dom.. ge inte upp!! smile Mvh

398 Inlägg
21 september 2009
Trådstartare
matheus skrev:
klart du ska hitta dom.. annars kommer man ju aldrig få stopp på detta! de måste vara väldigt väldigt stakra skäl. typ som hot eller att det va polaren som råkade plocka din bil.. eller att du typ har plockat något från saabens bil/bilar.. men men ge inte upp.. det är värt lite pappers arbete för att kanske få fast dom.. ge inte upp!! smile Mvh

Inte min månad och om jag skulle hitta personen vet jag inte vad jag skulle göra, just därför skulle jag inte vilja hitta den personen men jag hoppas att han ska åka fast.

Sök