2784
Sök

En rosa subaru impreza?!

8 156 Inlägg
20 augusti 2006
Tycker helt klart att man sak satsa på en rosa Impreza. Blå är lite för mainstream nuförtiden.

| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)

2 Inlägg
20 augusti 2006
njaa det e kanske coolt första gången man ser den ... men sen.... inte så collt längre

787 Inlägg
20 augusti 2006
Första gången jag ser en subaru som inte är blå, men det finns ju faktiskt snyggare färger än blå och rosa =/ humpf. En cameliont färgad subaru skulle va grymmt...

PS: Ursäkta stavningen på "Cameliont" kan va rätt, kan va fel. Vet faktiskt inte = )

Gorgilus addictus
4 756 Inlägg
20 augusti 2006

Var ju hur snyggt som helst! Och inte lika vanligt som dom blåa^^

Allt för den där jävla hatten!

1 639 Inlägg
20 augusti 2006
Usch, rosa passar INTE på den bilen... hmm

Om jag var hälften så ful i arslet som du är i ansiktet så skulle jag bara skita när det är mörkt....

1 436 Inlägg
20 augusti 2006
Skulle jag köra Subba, skulle jag vilja ha en orange med kolfiberhuv, svarta fälgar, lätt röktoning runt om och border i framrutan.

http://fredrikmedia.se/privat/nfsmw_subba.jpg <- Typ så fast med polerad fälgkant och annan border.

Need for Speed funkar rätt ok att "leka" med olika fäger osv för att hitta vad man gillar.

"Chaffisen tycker att det ser fränt ut. Man ska aldrig underskatta fränhetsfaktorn när man ser konstiga saker o beteenden i den här branschen. Tanken att nån kan köra i kroken finns inte i förarens sinnesvärld. Det är fränt. Det är det viktigaste."
-Åkare på facebook svarar på frågan varför en annan åkare kör trafikfarligt.

383 Inlägg
20 augusti 2006
plum crazy=)

If you really want to know
What I want in a guy...
Well, I'm lookin' for a dream with a mean machine
and hell in his eyes.

Sök