3004
Sök

Tips på bil modeller liknande 200sx

Wolkan
12 oktober 2009
Trådstartare
Har suttit och kollar runt på en nissan 200sx men har lite ont om pengar just nu så tänkte om man skulle börja med nå mindre som är billigare med billigare tänker jag på under 10.000 i alla fall, är inte ute efter att köra bilen så jag är inte så brydd i det eller ja kommer ju att köra den också men är mer ute efter att få skruva smile

Nån som har nå tips på nå modeller som ligger i närheten av nissan 200sx fast billigare?

Behöver inte vara just nissan.

mvh/

Rubriken redigerad
//moderator

4 682 Inlägg
13 oktober 2009
nissan silvia s12? fattigmans 200sx tongue.

4 571 Inlägg
13 oktober 2009
För 10k kan du få tag i en skaplig 200sx att skruva på.

Saabifierad
2 031 Inlägg
13 oktober 2009
Nissan 180ZX
Opel Manta
Toyota Celica
Nissan 100NX

Jag förstår inte vad du menar med "ligger i närheten av 200SX", vad är det som ska ligga nära? utseendet? motorn? popup-lampor? bakhjulsdrift?

Miljöpartistisk riksdagspolitiker: På vägen hit denna dag såg jag något sorgligt, jag såg en pingvin som bara låg ner vid sidan av cykelvägen, och jag förstod nästan direkt varför: bensinpriset är ju enbart på 14 kronor.......... Skulle det ligga på 50 kronor idag skulle pingvinen vara uppe och göra det pingviner gör..... Tänk på det kära församling....Tänk på det!

Licenssvetsare
927 Inlägg
13 oktober 2009
Toyota Supra Mk3

Wolkan
13 oktober 2009
Trådstartare
Slash
Tänkte mest på utseende och motor smile
Och tyvärr har 2 som jag känner en celic och manta och vill inte ha nå som nån annan jag känner har :p

Izual
Hur mkt gav du för din?

tack alla andra för svar också smile
Senast redigerat av Wolkan (13 oktober 2009)

Galen
849 Inlägg
13 oktober 2009
180zx skulle jag satsa på isåfall

Min bmw 325 touring som ska sugtrimmas! http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=191202

4 571 Inlägg
14 oktober 2009
Izual
Hur mkt gav du för din?

Gav 38 för min men då var den 100% original och i nästintill nyskick och ägd senaste 6 åren av ett gammalt par.

Wolkan
14 oktober 2009
Trådstartare
Izual skrev:
Izual
Hur mkt gav du för din?

Gav 38 för min men då var den 100% original och i nästintill nyskick och ägd senaste 6 åren av ett gammalt par.

Okejokej smile får e vars det slutar men är fruktansvärt sugen på en 200sx smile

407 Inlägg
14 oktober 2009
bara till att söka på olika annons sidor..har du tur så hittar du ett objekt...

hej vad gör du?
416 Inlägg
14 oktober 2009
Kleemann cl60 biturbo smile

https://www1.garaget.org/gallery/archive/55121/783114_8ohc62.jpg

"Enda felet på mercedes är att man inte ser stjärnan när man backar"

Allmänt envis
12 512 Inlägg
14 oktober 2009

Jojo mycket billig bil det där big_smile

Motorer är som människor; Behöver de andningshjälp står inte allt rätt till.

Saabifierad
2 031 Inlägg
14 oktober 2009
Wolkan skrev:
Slash
Och tyvärr har 2 som jag känner en celic och manta och vill inte ha nå som nån annan jag känner har :p

Hmmf då ligger 180zx väldigt nära om du inte lyckas hitta en Toyota Celica Supra för 10 lakan. Mitsubishi Eclipse kanske kan vara något? eller systerbilen Ford Probe? dock får du acceptera framhjulsdriften isåfall wink
Senast redigerat av Slash (14 oktober 2009)

Miljöpartistisk riksdagspolitiker: På vägen hit denna dag såg jag något sorgligt, jag såg en pingvin som bara låg ner vid sidan av cykelvägen, och jag förstod nästan direkt varför: bensinpriset är ju enbart på 14 kronor.......... Skulle det ligga på 50 kronor idag skulle pingvinen vara uppe och göra det pingviner gör..... Tänk på det kära församling....Tänk på det!

Wolkan
15 oktober 2009
Trådstartare
Slash skrev:
Wolkan skrev:
Slash

Hmmf då ligger 180zx väldigt nära om du inte lyckas hitta en Toyota Celica Supra för 10 lakan. Mitsubishi Eclipse kanske kan vara något? eller systerbilen Ford Probe? dock får du acceptera framhjulsdriften isåfall wink

Tack så mkt för tipsen tyckte verkligen om Eclipsen och Ford Proben smile

Ljudbyggare
170 Inlägg
15 oktober 2009
Jag säger också celica. Jag är lite av en "ny skruvare". Och jag klarade av att riva halva bilen och få ihop den igen. Nu rörde jag inte motorn. Men med en liten låda nycklar och en stjärnmejsel i rätt storlel kommer du jävligt långt

Wolkan
15 oktober 2009
Trådstartare
Frostfjord skrev:
Jag säger också celica. Jag är lite av en "ny skruvare". Och jag klarade av att riva halva bilen och få ihop den igen. Nu rörde jag inte motorn. Men med en liten låda nycklar och en stjärnmejsel i rätt storlel kommer du jävligt långt

Okej men på dig låter det som att det var lite för lätt för min smak tongue gillar utmaningar :p

hej vad gör du?
416 Inlägg
23 oktober 2009

"Enda felet på mercedes är att man inte ser stjärnan när man backar"

150 Inlägg
23 oktober 2009

Var dig själv. Alla andra är redan upptagna!

Sök