Tjenare! Letar dioder med sockeln Ba9s, testat dem flesta diodrar från stylingwebben.se men inga dioder därifrån lyser som på bilderna enligt mig, den ena lyser blåare/vitare än den andra osv. så länka gärna sidor med lite bättre kvalite på diodrarna slänger in en bild också, på bilden ska det föreställa två st vita diodrar från stylingwebben.se bild ------> http://forumbilder.se/show.aspx?iid=6e23200955306e0f3
Tjenare! Letar dioder med sockeln Ba9s, testat dem flesta diodrar från stylingwebben.se men inga dioder därifrån lyser som på bilderna enligt mig, den ena lyser blåare/vitare än den andra osv. så länka gärna sidor med lite bättre kvalite på diodrarna
Biltema har bra dioder som passar i nummerskyltsbelysningen, jag har dessa på min audi och ljuset är vitt och lyser starkt.
Ah tackar för alla svaren kom på att jag har en diodslinga liggandes, 25cm lång.. kanske går att limma dit den där vart orginal belysningen till regplåten sitter? vad tror ni?
Ah tackar för alla svaren kom på att jag har en diodslinga liggandes, 25cm lång.. kanske går att limma dit den där vart orginal belysningen till regplåten sitter? vad tror ni?
Det går utmärkt, så har jag gjort på min Skyline, lyser SJUKT mkt Finns bilder på min sida
Det går utmärkt, så har jag gjort på min Skyline, lyser SJUKT mkt Finns bilder på min sida
Lånar tråden lite: Hade tänkt att flytta ner skylten bak på min 240, så sätter jag en diodslinga som lyser upp det hela( Under stötfångaren) undrar bara vad besiktningen säger om detta?
Lånar tråden lite: Hade tänkt att flytta ner skylten bak på min 240, så sätter jag en diodslinga som lyser upp det hela( Under stötfångaren) undrar bara vad besiktningen säger om detta?
Jag kan tänka mig att dom har synpunkter om själva ljuskällan syns (vitt får inte lysa bakåt, förutom när du backar), men om man bara ser att skylten är upplyst, så varför inte? Inom rimliga gränser förstås...lyser skylten upp som en julgran kanske dom har synpunkter. Eventuellt kan dom yla om e-märkning!