2993
Sök

Vad vill ni ha i julklapp?

Sleeper
3 084 Inlägg
12 december 2009
Bjork skrev:
FireTraXX skrev:
Bjork skrev:
Varför inte köpa en som är Full-HD ist? Kostar inte mkt idag..skulle jag köpa TV idag så
skulle jag satsat på LED utan att tveka.

Denna är sjukt grym: http://expert.se/product/product.aspx?id=4034835

Oja, en kompis föräldrar har en av Samsungs 5X" LED-apparater.
Galet fin bild alltså, får min 50" LG Plasma att se ut som en 80-tals tjock-tv. tongue

Instämmer, min plasma (50" samsung) gillar jag skarpt men efter ha stått och blegat på denna LED
så blir man ju fan sjuk..önskar mig denna av tomten tongue

Brorsan köpte nyligen en 50" plasma samsung av dyrare modell(saknas massa text här men kl är 01:41 och jag är trött som en sengångare så ni får fantisera ihop vad jag tänkt skriva här), jag uppgraderade min 17"wide till en W4000 46" full HD (för 7,5k är nöjd nu kan man ju läsa texten tongue snålt med input delay najs smile) för någon veckor sedan. Men fan nu är ju alla andra TV:s skitsmå ju 42" tjocktven mor och far köpte för 6 år sedan är ju fan skitliten då var den störst i umgängeskretsen då (är den ju fortfarande om man räknar volym tongue). och innan det hade alla 28" tjocktv fattar inte hur man klarade sig
Tycker det är meningslöst att lägga mer pengar på en TV det sänds ju fan inte ens full HD
Led ger mer svärta men det är väl knappast revolution. när det börjar sändas 2480x1900 så kan man fundera på köpa en ny

Till topic jag önskar mig en sån där knackpistol för att byta däck snabbt som fan, har lessnat på detta nu 3 punka på 1 månad.
Senast redigerat av Sushikocken (12 december 2009)

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!

OEM <3
6 957 Inlägg
12 december 2009
Sushikocken skrev:
Bjork skrev:
FireTraXX skrev:

Galet fin bild alltså, får min 50" LG Plasma att se ut som en 80-tals tjock-tv. tongue

Instämmer, min plasma (50" samsung) gillar jag skarpt men efter ha stått och blegat på denna LED

Brorsan köpte nyligen en 50" plasma samsung av dyrare modell(saknas massa text här men kl är 01:41 och jag är trött som en sengångare så ni får fantisera ihop vad jag tänkt skriva här), jag uppgraderade min 17"wide till en W4000 46" full HD (för 7,5k är nöjd nu kan man ju läsa texten tongue snålt med input delay najs smile) för någon veckor sedan. Men fan nu är ju alla andra TV:s skitsmå ju 42" tjocktven mor och far köpte för 6 år sedan är ju fan skitliten då var den störst i umgängeskretsen då (är den ju fortfarande om man räknar volym tongue). och innan det hade alla 28" tjocktv fattar inte hur man klarade sig
Tycker det är meningslöst att lägga mer pengar på en TV det sänds ju fan inte ens full HD
Led ger mer svärta men det är väl knappast revolution. när det börjar sändas 2480x1900 så kan man fundera på köpa en ny

Till topic jag önskar mig en sån där knackpistol för att byta däck snabbt som fan, har lessnat på detta nu 3 punka på 1 månad.

TV sänds inte full-HD än, men att lira PS3, kolla på blu-ray film blir liksom lite roligare smile

OEM <3

Sleeper
3 084 Inlägg
12 december 2009
Bjork skrev:
Sushikocken skrev:
Bjork skrev:

TV sänds inte full-HD än, men att lira PS3, kolla på blu-ray film blir liksom lite roligare smile

kollade på blu ray och HD film ser då fan inte skillnad, då ska man gå fram och kolla in pixlarna. Ähh det är bara för skryt eg och marknadsföring. Sen är det inte värt dubbelt med utrymme på hdd:n :o
Senast redigerat av Sushikocken (12 december 2009)

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!

Allmänt envis
12 512 Inlägg
12 december 2009
Bjork skrev:
FireTraXX skrev:
Bjork skrev:

Varför inte köpa en som är Full-HD ist? Kostar inte mkt idag..skulle jag köpa TV idag så
skulle jag satsat på LED utan att tveka.

Denna är sjukt grym: http://expert.se/product/product.aspx?id=4034835

Samsungs 55" LED är sjukt fin, att sitta och spela på en sådan är ett rent nöje. Tråkigt att gå tillbaka till vanliga TVn sen tongue

Motorer är som människor; Behöver de andningshjälp står inte allt rätt till.

CRAZYRIDE SWEDEN
336 Inlägg
12 december 2009
Jag vill att Chrizz öppnar "Köp och säljforumet" för bildelar och biltillbehör big_smile.. är säker på att många har samlat på sig en hel del saker att sälja big_smile..

129 Inlägg
13 december 2009
Trådstartare
Rquired skrev:
Bjork skrev:
FireTraXX skrev:

Samsungs 55" LED är sjukt fin, att sitta och spela på en sådan är ett rent nöje. Tråkigt att gå tillbaka till vanliga TVn sen tongue

Yes Samsungs 55" LED är oslagbar. Släkting har en, dreglar varje gång man spelar på den.
Senast redigerat av robinwatz (13 december 2009)

Ollikkala Racing
1 724 Inlägg
13 december 2009
Har också skrotat julfirandet från och med i år då jag inte känner att det ger något, är till för barn bara.

Julklappar känns bara onödigt med då det man verkligen vill ha kostar X antal tusen vilket ingen jag känner lägger på julklappar iaf, det man får kostar ofta några hundra men vill man ha nått i den prisklassen köper man det ju själv.

- Time Attack -

Sök