3104
Sök

Gör färdigt "Köp och sälj" för prylar :-) Vilka håller med?

CRAZYRIDE SWEDEN
336 Inlägg
23 december 2009
Trådstartare
Det var ett bra tag sedan "Köp och sälj" för prylar lades ner i syfte att uppdatera och förbättra tjänsten. Den tjänsten skulle egentligen vara klar för ett bra tag sen men det verkar som att de haft lite strul där hmm.

Jag vill ju köpa nya fälgar till pärlan och även sälja lite.. så jag vill gärna få tillbaka det.

Alla som håller med kan väl bara skriva en snutt i denna tråd? Så kanske vi kan påskynda processen eller få tillbaka den gamla funktionen fram tills att den nya blir färdig big_smile

Fire And Silk
2 254 Inlägg
23 december 2009
Jag önskar också att det skulle bli fart på Prylmarknaden igen.

Vi kan ta det som en Julklapp till alla på Garaget big_smile

Det viktiga är inte att ha rätt, utan att straffa de som har fel. ''Gustav Svensson''
Somliga kallar det lyx, Mercedes Benz kallar det för standard.

7 100 Inlägg
23 december 2009
gö den själv då om ni har så bråttomt!!
kanske mkt jobb bakom de där

hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!

2 638 Inlägg
23 december 2009
Lär inte gå fortare för att du skapat denna tråden.

Kika in i den här tråden, det är på gång http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=160610

OEM <3
6 957 Inlägg
23 december 2009
Det har ju kommit och försvunnit trådar om detta, vad spelar denna för roll?
Tror det är bra mkt mer jobb än vad vi tror att dra runt denna sida.."Chrizz" eftersökte ju en medpartner
för ett tag sen, vet ej hur det gått men den som väntar på något gott..

Onödigt att tjata, bättre att han släpper en fullfärdig version ist för ngt beta-aktigt.

Men jag ser iaf fram emot de nya smile

OEM <3

CRAZYRIDE SWEDEN
336 Inlägg
24 december 2009
Trådstartare
-Akerfeldt- skrev:
Lär inte gå fortare för att du skapat denna tråden.

Kika in i den här tråden, det är på gång http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=160610

Ahh I see big_smile

Jo, jag är själv utvecklare och vet hur mycket jobb det kan vara, men jag tänkte att han kunde låta den gamla ligga kvar (för den funkade ju) tills den nya kommer ut. Men det blir ju bara kul när den nya kommer ut cool

Edit: Stavfel
Senast redigerat av XtremeTuning (24 december 2009)

1 488 Inlägg
24 december 2009
Vi har redan meddelat att det jobbas på det och att inget exakt datum kan anges. Finns redan tråd om ämnet.

Mvh
Moderator

Sök