3220
Sök

Val av huvudenhet

168 Inlägg
3 januari 2010
Trådstartare
Tja!
Tänkte höra med er om lite tips av huvudenhet. Kommer troligen dyka upp på lite olika sq-arrangemang i sommar och det är därtill cd;n ska vara. Det den måste ha är 3 lågnivå,cd/mp3, alla nödvändiga inställningar. Det den väldigt gärna får ha är tidskomp,usb,aux och liknande.
En bra spelare helt enkelt!
PM:a också gärna om ni har något begagnat liggandes i bra skick!
Är student så ju mindre spelaren kostar desto bättre, dock ska den INTE låta skräp..

2 665 Inlägg
3 januari 2010
Pioneer P88RS-2

(det kostar att ligga på top)

Golf R https://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=328740
Kärlek växer inte på träd, den byggs i Tyskland!

168 Inlägg
3 januari 2010
Trådstartare
Självklart kostar det att ligga på topp, dock är väl mitt mål att ligga "i mitten".. P88an står dock på listan över intressanta, bör gå att hitta begagnad? Har använt 9887an mkt med goda resultat så även den är högst intressant! smile Här finns ju dock inte usb men vafasen, wink

2 665 Inlägg
3 januari 2010
jag skulle aldrig köpa en utan USB idag, så jäkla smidigt.

Golf R https://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=328740
Kärlek växer inte på träd, den byggs i Tyskland!

2 914 Inlägg
3 januari 2010
Senast redigerat av kalle_kalle (3 januari 2010)

Administratör
2 978 Inlägg
3 januari 2010
Alpine ska det heta annars får du fortsätta leta.. ! ha ! det rimmade ju smile

En kopp av den svarta såsen...

ljudfantast
1 372 Inlägg
3 januari 2010
USB bak och iPod-styrning med en liten adapter på usbkabeln är det slickaste Alpine gjort tror jag, grymt nice

16 197 Inlägg
3 januari 2010
michieff skrev:
USB bak och iPod-styrning med en liten adapter på usbkabeln är det slickaste Alpine gjort tror jag, grymt nice

fast de verkar som de flesta vill ha USB på fronten...   iaf 90% av de kunder där ja jobbar.  dom tycker att de e jobbigt å ta "stickan" i typ handsfacket.

"Testar man inte så får man aldrig veta"

4 693 Inlägg
3 januari 2010
evilaudio skrev:
michieff skrev:

fast de verkar som de flesta vill ha USB på fronten...   iaf 90% av de kunder där ja jobbar.  dom tycker att de e jobbigt å ta "stickan" i typ handsfacket.

Jag har min på en kabel på baksidan, funkar kanon.

Booyakasha!

ljudfantast
1 372 Inlägg
3 januari 2010
evilaudio skrev:
michieff skrev:

Jo det är poppis kanske, men jag har ett 16gig och ser ingen anledning för den och svaja runt på fronten då jag sällan tar ut den ur bilen.

16 197 Inlägg
3 januari 2010
michieff skrev:
evilaudio skrev:
michieff skrev:

Jo det är poppis kanske, men jag har ett 16gig och ser ingen anledning för den och svaja runt på fronten då jag sällan tar ut den ur bilen.

ja håller me dig till 100%   ja kör ju oxå me alpine å har en 80gigs ipod så de e inte ofta man behöver plocka ur den big_smile

men alla nya pioneer har ju usb på fronten men sen har dom ju SD-kort innanför fronten. vilket oxå e smidigt.

13 Inlägg
3 januari 2010
Är själv student och jag köpte Kenwood KDC-BT8044U den har allt du ville ha och är väldigt prisvärd!

ljudfantast
1 372 Inlägg
3 januari 2010
evilaudio skrev:
michieff skrev:
evilaudio skrev:

ja håller me dig till 100%   ja kör ju oxå me alpine å har en 80gigs ipod så de e inte ofta man behöver plocka ur den big_smile

men alla nya pioneer har ju usb på fronten men sen har dom ju SD-kort innanför fronten. vilket oxå e smidigt.

det jag verkligen gillar är att den laddar ipoden också wink

298 Inlägg
3 januari 2010
Rickard-v skrev:
Pioneer P88RS-2

Ajjemen big_smile Är det inte dom där som har voltmätare i displayen?

16 197 Inlägg
3 januari 2010
FiBTL skrev:
Rickard-v skrev:
Pioneer P88RS-2

Ajjemen big_smile Är det inte dom där som har voltmätare i displayen?

fast den voltmätaren ska man inte liita på.

Sök