Hejsan! Igår bytte jag min vanliga IC till en fron monterad IC och så bytte jag dump från åter cirkulerande till en öppen dump.
Nu är problemet såhär. När jag vart klart med allt och skulle ut o köra så var de lungt ända tills bilen blev varm. När motorn var varm och jag stod still och gasade för att höra pyset från dumpen så när jag väl kom över 3000-3500 varv och släpte gasen så går varv talet till 0 direkt efter och motorn dör och sedan startar den upp igen utan att jag vrider på nyckeln.
När jag är ute och kör så är responsen av gasen lite si så där. När jag är över 120 Km/h så börjar det smälla till från avgasröret "knall effekt" och när jag gasar till på 5ans växel och är uppe i 130 och släpper gasen så sjunker farten jätte fort, som om den motor bromsar och är död men att motorn är på.
När jag står helt still så känner man hur bilen kämpar på tom gången för att inte dö. Vad kan detta bero på? Jag har kollat till rören och ser ingen läcka någonstans.
Köpte den på real car som skulle vara anpasasd till imprezan. Har aldrig sett en sån dum förut men den har 2 utsläpp och är skit stor. Försöker hitta bilden på google men hittar inte. Och den är tillfällig tills jag får GFB Hybrid dumpen. De därför jag undrar om den ska funka bättre för att det är både åter och öppen