4045
Sök

Hur kan ja dra en ny plus kabel till cd spelaren, eller kan ja ta plusen från cigg uttaget?

69 Inlägg
20 januari 2010
Trådstartare
hej !
har lite problem med cp spelaren måste koppla in en helt ny plus kabel till cd spelaren, jag undrar om jag kanske kan ta plus kabeln från cigg utaget , hur är det då med relä eller något liknande ?? , om ja behöver koppla en kabel hur kopplar ja den då MVH Tony

69 Inlägg
20 januari 2010
Trådstartare
om ja behöver koppla en ..... menar ja då själv klart om ja behöver koppla en NY ....

Sjukskriven snowboaråkare
510 Inlägg
20 januari 2010
Klart att det går att tjuva ström ifrån cigg uttaget men jag skulle nog dra en helt ny. Det kan bli lite väl mycket belastning på cigg kabeln om man vill koppla in massa andra grejjer i cigguttaget sedan.

Svenska Subaru Imprezaklubben...

69 Inlägg
20 januari 2010
Trådstartare
hur drar ja en ny plus kabel då

2 174 Inlägg
20 januari 2010
direkt från batteriet med en säkringshållare med en typ 15 ampers säkring på vägen. dra den hela vägen och anslut på batteriet sisst. för att unvdika kortslutning. Annars kan du ta tjuvström från cigguttaget, det är det smidigaste för dom klarar mycket påfrestning.

Sjukskriven snowboaråkare
510 Inlägg
20 januari 2010
ToniR skrev:
hur drar ja en ny plus kabel då

Letar reda på ett hål i torpedväggen och drar kabeln igenom. Har du kupevärmaruttag så är det perfekt att dra kablar i samma hål som den sladden.

Svenska Subaru Imprezaklubben...

Sök