2605
Sök

Vad tycker ni om däcken Nankang?

3 650 Inlägg
20 januari 2010
heh skumt att folk tycker så olika, på bilar som används hårt så duger dem, men på "vanliga" bilar så duger de inte alls tongue Hade dom kostat det dubbla så skulle ingen säga nå negativt om dem

508 Inlägg
20 januari 2010
dem duger tills det regnar och du är nära på att köra rakt fram i en kurva...

Darth Vader
1 644 Inlägg
20 januari 2010
Är det bara jag som tycker att majoriteten av de som tycker att de är skit, inte kan stava eller skriva på korrekt svenska överhuvudtaget?

Ontopic: Det satt Nankang NS2 på min Breytonfälgar när jag köpte dem. Vad gäller fäste så har de aldrig riktigt svikit, sen är det ju ingen banracer till bil heller smile.
Det dånar lite om dem i form av vägljud, men annars fungerar de bra om man kör som folk.
Senast redigerat av Tom (20 januari 2010)

Braaaaap?

5 089 Inlägg
20 januari 2010
Är väl som alla andra kinaskit. Bra sålänge det inte blir blött.. oftast hårda och för ett jävla oväsen. Men dom brukar hålla ganska länge iaf.

Men man får vad man betalar för. Synd bara när man fått vattenplaning å dödat passageraren för att man snålat på däcken ;P

\Lindgren

245 Inlägg
20 januari 2010
har haft Nankang NS2 på 2 olika bilar och båda gångerna har dom spruckit i sidorna så det blir aldrig mer nankang för min del!

"Ijenkligen"
786 Inlägg
21 januari 2010
Det är väl ganska självklart att det är skräp om det är tillverkat i kina?

There is no theory of evolution, just a list of creatures Chuck Norris allows to live.

961 Inlägg
21 januari 2010
fyfan vilket skit !! man får vad man betalar för !! alltså dynga !

Pure DieselPower

SOUL FIRE ENTERTAINMENT
779 Inlägg
21 januari 2010
Måste väl handla väldigt mycket om HUR man kör... eller?
Visst kör man som på banan typ hela tiden kan jag förstå att man vill ha lite dyrare och om man samtidigt kan kalla det "bättre" däck men kör man normalt bör det väl räcka fint med "billigare" däck.

Har själv kört med LingLong på två bilar nu, helt utan minsta problem. Det jag kan tänka mig är aningen sämre är ljudnivån, att det bullrar lite mer men, men

Mvh Kenta Edvardsen
Ordförande i NORDISKA X40 KLUBBEN
PROJEKTTRÅDEN: SOUL FIRE - MAKEOVER
SPONSORER: BILRADIOHUSET | HOVA.COM | BILLACKERING.EU

.-ϻΘϨƎЯ
1 313 Inlägg
21 januari 2010
körde med nankang friktionsdäck på vintern med min gammla golf, borde ju varit livsfarlligt? men hände aldrig nått om man körde som folk,,,,

"Hellre en kråka i näsan, än en skata i sängen"

Sök