hej alla kära läsare, var inne på CDR idag och frågade lite om Bil DVD, kravet är 6 lågnivå kanaler (3xLågnivå S/W) och DVD, den behöver inte ha en skärm, men kunna kopplas till en eller flera skärmar. Killen på CDR rekomenderade Audiovox VME9309TS
Visst är Pioneer så mycket bättre (har en d.din) men så kostar den ju dubbelt upp mot t.ex Audiovox motsvarighet, men det var ju inte det han undrade över...
Jag tycker Audiovoxen funkar utmärkt, och är värda sina dryga 5.000:- Har sålt och monterat deras produkter i många år, visst förekommer det att dom går sönder men det gör ju all elektronik oavsett tillverkare.
Visst är Pioneer så mycket bättre (har en d.din) men så kostar den ju dubbelt upp mot t.ex Audiovox motsvarighet, men det var ju inte det han undrade över...
Jag tycker Audiovoxen funkar utmärkt, och är värda sina dryga 5.000:- Har sålt och monterat deras produkter i många år, visst förekommer det att dom går sönder men det gör ju all elektronik oavsett tillverkare.
varför måste ni göra det så svårt för mig att bestämma mig
Men jag gör så att jag går in På CDR och frågar vad som är absolut bäst för pengarna, en Audiovox (med skärm) eller en Pioneer DVH-P4100UB (utan skärm)
ett sak som är känsliga på pioneer e ju lågnivå signaljorden. den pajjar väldigt lätt om man inte har full koll på va man håller på när kopplar.
nu har jag hört både bra och dåliga saker om audiovox.
har lite små kärlek till pioneer, och jag är ute efter en bra ljud kvalitet, kan man säga att den ena är bättre än den andra där?
Läste en enda tillgängliga tråden på G.org om Audiovox VME9309TS där någon beskrev att dom hade problem att sortera lådarna i den,
Själv har jag en av dom minsta bröderna (utan dvd) till pioneer och på den jag har vet jag att det fungerar bra och är väldigt nöjd med "upplägget" i den.