Det kommer att finnas en idealtid som man ska hamna så nära som möjligt. Detta betyder att den som håller plattan i mattan troligen inte alls kommer att vinna. Du får tävla med vilken typ av fordon du vill (...alltså Nima du får... ta kamelen)
Väl mött Mrkerm med hela GSR crew
Ps Ursäkta den väldigt sena infon detta kommer vi att sköta mycket snyggare i framtiden ds
Jag fattar inte riktigt vad som ska göras på träffen Vad innebär Map Race?
Om man skulle ge en europé en motor på 8300 kubik skulle han få ut väldigt mycket mer än 500hk! Vi kan få ut så mycket effekt ur en pennvässare nu för tiden!/Jeremy Clarkson
Jag fattar inte riktigt vad som ska göras på träffen Vad innebär Map Race?
"race" från punkt a till b sedan till c osv... denna gången är det 8 stationer och denna gången är det inte säkert att den som har snabbast tid som vinner utan det kommer att finnas en ideal tid. Den som kommer närmast den vinner Det är hur kul som helst tro mig
Tänkte fråga igen eftersom jag inte fattar, vad är map-race ?
Hmm... Vet inte riktigt hur jag skall förklara det bättre
Ex. Säg att du har start bil nr1. Din start går kl 20.00, från starten skall du sedan ta dig efter bästa förmåga (köra bra, välja rätt vägar osv) till nästa kontroll. Vid varje kontroll får du reda på vart nästa kontroll ligger. Sedan till nästa o sedan nästa. Sedan när du kommer till sista kontrollen (mål) får du en total tid.
Hur fort eller långsamt man vill köra bestämmer man själv. Denna gången (som skrivits innan) är det inte alls säkert att den som har bäst/lägst tid som vinner då vi har en ideal tid...
Man skulle väl som namnet säger även få en karta i starten som kontrollerna är utsatta på eller varje kontroll markerar näst kommande kontroll men behövs knappast i och runt stan..
Hoppas alla förstår nu annars så förklaras det på plats
Hur går man tillväga om man vill ha sms om detta i fortsättningen?
Ta tag i någon i GSR crew så hjälper vi dig med det. Denna säsongen kommer det att kosta 150 kr att bli medlem och då får man även rabatt på olika ställen i stan.
Ta tag i någon i GSR crew så hjälper vi dig med det. Denna säsongen kommer det att kosta 150 kr att bli medlem och då får man även rabatt på olika ställen i stan.