Kl 5 funkar. Dock låter det inte såååå bra att returslangen ligger så nära grenröret. Vet du hur varmt ett grenrör kan bli? En turbo flödar gaaaanska bra med olja så man skall vara försiktig.
Jag vill inte hålla med där, men jag har heller inte provat.
Men däremot vet jag att det finns original turbokonverteringssatser där man sätter oljereturen i bottenpluggen på tråget, mins inte om det är volvo eller mercedes som hade det så.
Klart att man vill undvika det, men jag skulle inte säga att det inte går.
Jag vill inte hålla med där, men jag har heller inte provat.
Men däremot vet jag att det finns original turbokonverteringssatser där man sätter oljereturen i bottenpluggen på tråget, mins inte om det är volvo eller mercedes som hade det så.
Klart att man vill undvika det, men jag skulle inte säga att det inte går.
kan säga att på Scania bussar så ligger den under nivån med ca 1.5 cm men sen är röret 50 cm långt och 2,5 cm i diameter, något större än vad man ha på bilar