Ska in med min Golf på besiktning på fredag... Vad säger de om tärningar med massa doftgranar i backspegeln? (stora tärningar) Drygt att plocka bort då de är världens oreda.. Så vad säger besiktningen om det?
Ja, alltså det är ju trafikfarligt så lika bra att helgardera med att ta bort inför besiktning. Gjorde då jag alltid när jag hade massa tärningar och granar =p Men är intresserad som GroundX säger, vad står det i papprena? :p
Jag tror definitivt att de kan klaga på för stora tärningar, det skymmer ju fkt rätt mkt. Jag har länge haft tärningar och 4-5 doftgranar hängandes i mina Fordar under flertalet besiktningar utan klagomål, men det är vanliga små tärningar 6x6x6 ca.
jag besiktigade min gammla golf3 med 2st strora (jätte-stora) tärningar och ca 5 xl-granar plus några vanliga, man såg inget mellan spegel och instrument bräda, de sa inget om det..
besikta en bil med två par stora tärningar 10*10*10 en drös smådjur från mcdonnalds samt över hundra granar... enda komentaren från besgubben va: f-n här lukta de gran minsann
värst va mycke skit man spara på sej när man va yngre nu stör man sej jue på't om man har typ tre granar hängandes i spegeln
Jag måste bara fråga, vad i hela friden gör tärningarna för nytta?
Sitter just och tänker på det samma. Trodde wounderbaum samlingar och fuzzy dices dog ut helt på -90talet (om inte tidigare). Nu ser man väl det mest hos raggare (de fulla, sviniga, högljuda, Eddie-Meduza-lyssnande-raggarna) som tycker neon och allt annat billigt skräp mellan himmel och jord i bilarna är snyggt.
edit: var tvungen att läsa varför man i huvudtaget började med tärningar. http://en.wikipedia.org/wiki/Fuzzy_dice Det var bevisligen det första backspegeltillbehöret man kunde köpa.
Har aldrig varti med om att dom har klagat på för mycket bröte i speglen. Å lite of topic, ja känner inte te nån raggare som skulle stoppa massa neon å liknande skit i sin bil. Blir så förbanad på alla med förutfatade meningar om raggare.
Har aldrig varti med om att dom har klagat på för mycket bröte i speglen. Å lite of topic, ja känner inte te nån raggare som skulle stoppa massa neon å liknande skit i sin bil. Blir så förbanad på alla med förutfatade meningar om raggare.
Medan jag känner många...
En riktig raggare skulle aldrig nedlåta sej till att skräpa ner bilen med skit som neon.