3337
Sök

Vw Golf Mk1 GLS -80 Ratlook - Tha Story

Rust Is Not A Crime
1 215 Inlägg
26 februari 2010
fan vad häftig big_smile Skulle själv vilja ha en "rat-golf" big_smile

(Y)

Tur att den gick sönder - Den höll inte ändå :)

108 Inlägg
27 februari 2010
Zlippo skrev:
*BILD*

Har nästan bestämmt mig på att det kommer att bli tyskstuk istället har redan fixat en rostfri dörr så nu återstår Huv och två skärmar tongue

Breda Plåtisar har jag redan och BBS lookalike fälgar så blir lite lackande Sparco Sprint V stolar Sparco röda mocca bäslteskuddar Ljudststem och lite saker till ligger på hyllan o väntar roll

Tyskstuk fast med massa japs styling som sportstolar och röda BÄLTESKUDDAR. Sånt skit går ju att köpa på OKQ8 förfan . Fixa nå snygga fälgar och lacka huven och skärmarna i samma färg som det var orginal och då har du en tuff bil !

517 Inlägg
27 februari 2010
Håller med Lewmpz. Kladda inte i massa dynga nu. Håll det cleant eller spåra ur fullständigt med egna lösningar i äldre stil. Blanda inte in massa 90-talstyling, exempelvis bälteskuddar..
Isf kan du ju lika gärna beställa knopp och takantenn med blå diod i från danmobility.
Ser fett ut annars smile

Lycka till!

45 Inlägg
1 mars 2010
Trådstartare
Har varit ute och försökt rätta ut alla bulor i taket med gick inget vidare då det har blivit rostigt lite härochvar PGA Vandalerna som inte drog sig för att hoppa på taket sad ...

Med andra ord ser det tyvvär inget vidare ut med att fixa bilen till Tyskstuk då jag vill ha den utan bulor m.m. sad

Så denna dagen var sådär...

Som tur är så har jag ganska många coola ideer på RatLook stuket så det får fortsättas på detta stuket finns många delar kvar att använda om man beslutar sig för att köpa en fin Mk1 a lite senare Den kan ju om inget annart agera reservdels bil till den roll
Senast redigerat av Zlippo (1 mars 2010)

Varför? Jo för att jag kan ;)
Facebook// HBG By Night

154 Inlägg
1 mars 2010
Varför inte kombinera tyskstuk med ytfinish alá ratrod?

45 Inlägg
1 mars 2010
Trådstartare
Lajning skrev:
Varför inte kombinera tyskstuk med ytfinish alá ratrod?

Då är det ju bara fälgar jag kan byta wink
ev klarglas lampor fram och bak men det blir ju inte lika tufft som gula ^^

Facebook// HBG By Night

154 Inlägg
2 mars 2010
Äh vadå, en dundersänkning tycker jag allt hör till tyskstuk-benämningen också. Tråget ska ploga asfalt! smile

45 Inlägg
2 mars 2010
Trådstartare
Lajning skrev:
Äh vadå, en dundersänkning tycker jag allt hör till tyskstuk-benämningen också. Tråget ska ploga asfalt! smile

Ja det går fort för det sitter ställbara Coilovers så det görs när den skall på träff eller liknande för Ängelholm har bara farthinder inga vägar typ hehe roll
Senast redigerat av Zlippo (2 mars 2010)

Facebook// HBG By Night

Sök