ok.hoppas att jag inte har det problemet med kylningen,men det återstår ju att se när jag sätter dit förgasaren o ser hur han beter sig,jag hade ingen problem med kylningen i somras ialla fall,den gick så fint så men betedde sig konstigt när man hade åkt länge.typ om man hade stängt av bilen en stund o sen skulle iväg igen så vandrade förgasaren upp o nertills man gasade till så vart det jämn gång,insuget hade en kanal som var helt igensotat och jag kan säga att den svart rykte i början när den var kall men när jag plockade i sär förgasaren så hängde ena flottören längre ner så dom var inte på samma nivå så nu är det nya packningar,nålventiler etc etc och allt inställt så nu får man hoppas att den ska gå finare.men du pratar om att förvärmningen skavara inkopplad?? vad menar du då?? är det att förvärmnings kanalen skavara öppen?el. finns det nåt elektriskt som ska vara inkopplat.?? är fortfarande lite rookie på v8 så jag försöker att lära mig samt lyssnar runt,har ju 2-årig fordons utbildning sen 1989 men sen har ju man inte jobbat som bilmek men har alltid fixat mina bilar själv .
capricorn