kl 07.15 samlas kalmargänget på Rasta och avgår 07.30 mot jönköping, Tåget går först mot Nybro och svänger sedan av in på 31:an mot jönköping. Med ankomst i jönköping räknat 10.00. plus minus 30min.
alla som är sugna på att hänga på eller samlas upp längst med vägen så är de bara att hänga på! medtag gärna komradio, kommer vara mkt bladder på dem
Tankstopp o pissepaus blir det i Vetlanda vid Mcdonken!
kl 07.15 samlas kalmargänget på Rasta och avgår 07.30 mot jönköping, Tåget går först mot Nybro och svänger sedan av in på 31:an mot jönköping. Med ankomst i jönköping räknat 10.00. plus minus 30min.
alla som är sugna på att hänga på eller samlas upp längst med vägen så är de bara att hänga på! medtag gärna komradio, kommer vara mkt bladder på dem
Tankstopp o pissepaus blir det i Vetlanda vid Mcdonken!
Detta gäller LÖRDAGEN så ingen missar det
ni kommer kanske ifatt oss på vägen så kan vi köra i eran karavan vi kör ju vi ca 07:30 från nybro
Hur många bilar är det som beräknas komma till Rasta då? Lite svårt o annsluta längs vägen om det bara är 4 bilar i en karavan, svårt o uppfatta att det är karavanen menar jag.
Svår att svara på. Denna "karavan" körning är inskrivet i ett par forum, vissa säger att de ska med, vissa ska åka på fredagen. Så inresset har varit blandat. Vi kan vara 3 eller 30 det märker vi. Jag ska iallafall åka med skylinen och polaren med sin 450hk s2. Vi är ganska lätta att känna igen