Då var de dax för en lite updatering igen då! Nu har jag fått på addon paketet! så slänger upp lite bilder på de sista som gjordes! så fick jag även för mig att tryckrören skulle vara samma färg som bilen så dom vart lackade dom också!
Aja här kommer iaf lite bilder!
På väg in i garaget för å sätta på de sista grejjerna fram!
Så där vart ena tryckröret å se ut!
Så vart de andra fast dom är inte klarlackade på bilderna!
Jag har ju så dåligt med pengar just nu och är verkligen i behov av en bil så det blir någon med turbo! Volvo 740 turbo skulle jag gissa på eller kanske en 440 beror lite på skick och pris m.m.
Det är ju riktigt roliga bilar att köra :-P
Mvh
Okej! jag gav ju bara 10 000 för min så å de ser väll rätt okej ut!
Jaa precis! Det är precis va jag kommer att ha råd med snart!
Jag har ju så dåligt med pengar just nu och är verkligen i behov av en bil så det blir någon med turbo! Volvo 740 turbo skulle jag gissa på eller kanske en 440 beror lite på skick och pris m.m.
Det är ju riktigt roliga bilar att köra :-P
Mvh
Okej! jag gav ju bara 10 000 för min så å de ser väll rätt okej ut!
Jaa precis! Det är precis va jag kommer att ha råd med snart!
It's Not a Hobby!! It's Way Of Life!! ProjektTråd
Sponsor: KRT kramfors Rekond & Tvätt, Skyltverkstan Kramfors, Ådalens Bildemontering
Jönssons Glas, Japtuning, Bilskade centrum, Ådalsskolans industri program
ögonlocken är inte speciellt snygga, annars ser den riktigt fin ut! tycker dock att du skall sätta dit grill emblemet igen och en R-vinge på baggan.. och tona rutorna
Som Dadde menar på, ögonlocken ser inge vidare ut, passar itne in i formerna alls enligt mig, det gör det inte på någon "gammel-volvo", d.v.s 2/7/940. I övrigt är den mycket fin, lacka insatserna svarta med, samt bort med den röda reflextejpen bak på kofångarna .
En sak till, lacka för guds skull inte kofångarna!