2553
Sök

Hur ska jag göra med min vinge?

34 Inlägg
8 oktober 2006
Trådstartare
#1
hej jag har funderingar på att ta bort vingen på min bil elle om jag ska byta den och därför skulle jag vilja ha lite råd. om ni tycker jag ska byta är jag tacksam för en alternativ ving model

Lev farligt dö ung bli ett vackert lik!

Inga konstigheter
2 064 Inlägg
9 oktober 2006
#2
Vetefan alltså, tycker det är finare utan, men det kanske bara är så att vingen inte passar till din bil.
Antingen kör du utan vinge, eller så kör du med en snygg lite mera fyllig vinge, sån där som är lackad i bilens färg överallt, inge aluminiumpinnar eller nått då.


Wankel
1 080 Inlägg
9 oktober 2006
#3
nån gtr vinge kanske skulle se bra ut, men din baklucka ser inte så bra ut att fästa en sån på..kanske bara är bilden som gör att det ser ut så

MDS Västerås

562 Inlägg
9 oktober 2006
#4
jag vet inte asså.. tycker den passar bättre utan om du inte sätter på något brutalare kit på bilen.. =/ (det e min åsikt iaf)

Min hemsida: www.bisen.info.se // Din hjälp på nätet!

hater
656 Inlägg
9 oktober 2006
#5
tycker jag oxo.. kör utan.. får d en mer stilrenare bil tongue

when you're into it, you're into it. it consums you. it's all your money, it's all your time, it turns out to be you girlfriend, it turns out to be all your friends you surround yourself with. everybody knows what you are doing and how much you do it.. and it's the greatest thing when you can make it work right!...


Sök