3283
Sök

Köpråd: 4" koax eller kit under 1000 kr

16 Inlägg
30 mars 2010
Trådstartare
Som rubriken letar efter ett 4" koax eller kitsystem under 1000 kr till bruksbilen. Detta ska drivas av ett genesis sa-30.

Det jag är ute efter är värme och känsla (tänk rörförstärkare) men det ska kunna spela på ordentligt utan och bottna. Ska inte tävla eller nåt sånt utan mest få dom 19 milen man pendlar om dagen att vara njutbara smile

Placering instrumentbräda
bil saab 9000
musiktyp mestadels rock

been there done that! got it?

16 197 Inlägg
30 mars 2010
tjimme skrev:
Som rubriken letar efter ett 4" koax eller kitsystem under 1000 kr till bruksbilen. Detta ska drivas av ett genesis sa-30.

Det jag är ute efter är värme och känsla (tänk rörförstärkare) men det ska kunna spela på ordentligt utan och bottna. Ska inte tävla eller nåt sånt utan mest få dom 19 milen man pendlar om dagen att vara njutbara smile

bil saab 9000
musiktyp mestadels rock

ett 4" kit bottnar rätt lätt om man inte delar dom högt.     dock kan ja rekomendera DLS 424 4" koaxer..

"Testar man inte så får man aldrig veta"

4 693 Inlägg
30 mars 2010
Jag kör med JBL GTO 427 i min saab, kostar 798 kr på brl. Och dom spelar både högt och fint
Senast redigerat av Softis (30 mars 2010)

Booyakasha!

16 197 Inlägg
30 mars 2010
Softis skrev:
Jag kör med JBL GTO 427 i min saab, kostar 798 kr på brl. Och dom spelar både högt och fint

högt låter dom men långt ifrån bra.. lägg på ett par hundra å köp DLS 424 istället.. slår GTO med häst längder.

"Testar man inte så får man aldrig veta"

16 Inlägg
30 mars 2010
Trådstartare
Om vi säger så här.
Jag har lyssnat på Pioneers odr demobil för nåt år sen och det var det sämsta jag någonsin hört kallt klart och skrikigt är vad jag kan beskriva det med så ge mig raka motsatsen tack.

4 693 Inlägg
30 mars 2010
evilaudio skrev:
Softis skrev:

högt låter dom men långt ifrån bra.. lägg på ett par hundra å köp DLS 424 istället.. slår GTO med häst längder.

Jag tycker dom låter fint roll

Booyakasha!

1 785 Inlägg
31 mars 2010
tjimme skrev:

bil saab 9000
musiktyp mestadels rock

Satsa på DLS PS4A

http://www.bilstereoshopen.se/Shop/Inde … =10-24004A

Jag hoppas att vägverket förstår vikten av att hålla avstånd till framförvarande är minst lika viktigt som att hålla hastigheten i trafiken. När ska de börja den kampajen?

16 Inlägg
31 mars 2010
Trådstartare
http://www.mds.se/sv/product/213/Rainbow-SLC-21025-NG blev ett sånt till det facila priset av 750 spänn.

Sitter redan ett kitsystem original monterat så varför inte. Nu e påsken räddad iaf med lite garagetid big_smile
Senast redigerat av tjimme (31 mars 2010)

Sök