3291
Sök

Diesel versus Bensin! En liten historia!

80 Inlägg
8 april 2010
Trådstartare
Blir så trött på allt tjaffs om att brorsan inte vet hur man kör diesel, trots att vi är  uppväxta med det, som jag har förklarat innan. Så en låsning blir perfekt, men torpis kanske kan låsa upp den så jag kan lägga en länk som "bevis"?

Mvh

Dagdrömmare
2 836 Inlägg
8 april 2010
Kort historia kan bli lång...

Driver
2 111 Inlägg
8 april 2010
Hmm tråden var ju låst sist jag kollade...

- Om du inte förstår vitsen med ABS och airbag så lär nog ingen här kunna förklara det för dig heller.
Rätt impad av att du lyckats logga in på ett forum och komponera flera sammanhängande meningar faktiskt. /rcy
"Opinions are like assholes. Everybody's got one and everyone thinks everyone else's stinks"

80 Inlägg
8 april 2010
Trådstartare
Grabber skrev:
Kort historia kan bli lång...

Fortsätter tills de låser den..

Vad menar du?

Forummoderator
10 576 Inlägg
9 april 2010
Rquired skrev:
torpis skrev:
Det finns massvis av trådar som förklarar detta fenomenet, alla har gemensamt att de spårar ur i pajkastning om hurvida man skall köra sugmotor eller turbo och hurvida vridmomentet vinner rejsen.

Jag låser här och hänvisar till sökmotorn och att liknande anekdoter passar bättre i din blogg.

Du glömde möjligtvis inte något liitet? wink

Näpp, dock kan mycket väl två olika moderatorer låst den samtidigt, två klick = upplåst igen.  fixat nu dock smile

-=[Performance by Torpis]=-
Elbil på riktigt - mina minnesanteckningar
-=Lite roligt att de som absolut inte har tid att pausa för att ladda sin elbil har tid att vara online på Garaget 24/7=-

Sök