2935
Sök

Fiat Uno årsmodell 1991 stulen i Stockholm 27/9

54 Inlägg
3 oktober 2007
Trådstartare
Tjena! Någon har stulit min vita Fiat Uno årsmodell 1991!
Den stals 27/9 från Gullmarsplan i Stockholm. Enligt vägtullarna har den inte färdats genom dessa, så den bör vara kvar utanför stadsgränsen någonstans i södra förorten!
Jag ber alla runt om i Stockholm att hålla utkik om ni ser en VIT Fiat Uno 1991.

REGNR: EEC 909

http://www.garaget.org/gallery/archive/68909/164498_k6m4bg.jpg

10 Inlägg
4 oktober 2007
Håller ögonen öppna runt närsöderförorten.

54 Inlägg
4 oktober 2007
Trådstartare
Vi åkte runt igår kväll och kollade ytligt i Bagarmossen, Kärrtorp, Björkhagen, Rågsved, Bandhagen, Skarpnäck, Hökarängen, Gubbängen... Utan Resultat. En vit Fiat Uno med tonade rutor måste vara svår att dölja i Stockholm.. Snälla kolla regnr om ni ser en sådan! EEC 909.. Tack så hemskt mycket för support!
Senast redigerat av busta_rhyme (4 oktober 2007)

3 182 Inlägg
4 oktober 2007
busta_rhyme skrev:
Vi åkte runt igår kväll och kollade ytligt i Bagarmossen, Kärrtorp, Björkhagen, Rågsved, Bandhagen, Skarpnäck, Hökarängen, Gubbängen... Utan Resultat. En vit Fiat Uno med tonade rutor måste vara svår att dölja i Stockholm.. Snälla kolla regnr om ni ser en sådan! EEC 909.. Tack så hemskt mycket för support!

kolla vid magelungsvägen där alla pundare håller till dom går garanterat inte å missa.

54 Inlägg
5 oktober 2007
Trådstartare
Menar du nedanför Högdalstoppen? Jag åkte in där inatt vid tolv med helljus, men ingen Fiat stod parkerad där bland husvagnarna. Nån som har förslag på var pundare brukar hänga i förorten? Tex runt gator med hyreshus för socialfall osv..

Har nu snackat med parkeringsbolagen. Ingen P-bot är utfärdad. Inte färdats genom tullarna dagtid. Och det har gått över en vecka, hur fan kan det försvinna??? En rutten vit Fiat med tonade rutor.. omöjligt!

3 182 Inlägg
5 oktober 2007
busta_rhyme skrev:
Menar du nedanför Högdalstoppen? Jag åkte in där inatt vid tolv med helljus, men ingen Fiat stod parkerad där bland husvagnarna. Nån som har förslag på var pundare brukar hänga i förorten? Tex runt gator med hyreshus för socialfall osv..

Har nu snackat med parkeringsbolagen. Ingen P-bot är utfärdad. Inte färdats genom tullarna dagtid. Och det har gått över en vecka, hur fan kan det försvinna??? En rutten vit Fiat med tonade rutor.. omöjligt!

japp det va där jag menade. du kan kolla vid flaten campingen med där ska tydligen pundarna ha nått tillhåll. hoppas det går bra med att finna bilen.

54 Inlägg
12 oktober 2007
Trådstartare
Fortfarande ingen som sett nåt?? Den fanns inte i högdalstoppen eller vid flaten sist jag kollade.. ----> VIT UNO MED TONARE RUTOR BAK...

184 Inlägg
13 oktober 2007
Bilen kan ju vara vart som hälst i landet lr uppbrunnen sen med att den inte har rullat mellan tullarna kan va så enkelt att dom har bytt skyltar lr tagit bort dom.

5 Inlägg
14 oktober 2007
Kolla under bron vid Älvsjö IP, där brukar det stå en del skumma bilar både dag- och nattetid.

54 Inlägg
15 oktober 2007
Trådstartare
Var "under bron" menar du då? Det är en massa akvedukter, parkeringar osv där.. Men det är nära där jag bor, så kan kolla där.. Verkar stört om de byter skyltar och bränner upp en bil som kostar ett par tusen spänn liksom.. men man kanske inte ska underskatta pundarna!

4 005 Inlägg
12 april 2010
mangkot skrev:
tja såg en vit uno idag på nynäsvägen.
kan det varit din? tongue

Har du sett att tråden är från 2007??

Men sure, update vad som hände med bilen vore trevligt.

46 Inlägg
12 april 2010
linuslinje skrev:
mangkot skrev:
tja såg en vit uno idag på nynäsvägen.
kan det varit din? tongue

Har du sett att tråden är från 2007??

Men sure, update vad som hände med bilen vore trevligt.

hehe trodde man skulle förstå ironin med min smile gubbe
men som sagt, vill man ju veta vad som blev av den
Senast redigerat av mangkot (12 april 2010)

Sök