Vet inte riktigt hur mycket större turbo det är, har inte stenkoll på turbobilar, har en 240 turbo själv som bara går och går ;P
Den är åtminstone stor, betyligt större än orginal.
Jag tycker inte att det låter som att den spikar fast det är svårt att höra då allt lever om som det gör ur den.
Sen så har jag som ingen aning hur mycket den är ställt för att ladda men tycker inte den borde spika då den inte går upp i mer än 0,3 bars ladd?
Har just inte kollat något utan tänkte höra mig för först. Antagligen får den för mycket luft och lite soppa då den vandra som den gör på tomgången.
Det är ju draget slangar och kablage hers å tvärs överallt och sitter pluggade slangar här å var tycker jag.
Antar att man får börja med att sätta sig in i vad som är gjort och varför.
Killen som hade den innan mena ju på att det skulle räcka med att byta spridarna då dom var orginal, fast det blev ingen skillnad med de spridare han hade med, tror dock inte att det skulle vara så enkelt heller.
Vart borde man börja?
Edit: För varje gång som varvet droppar igen när den står på tomgången så pyser det till litegran, mest som en tung utandning, låter inte mer än så.