Nån som vet hur en vinge UTAN bromsljus ser ut monterad på en v70? Tänkte köpt en vinge utan bromsljus, men vet inte hur den ser ut monterad, så är det någon som har en sådan eller bilder på detta? Simma lugnt!
Jag har en vinge som jag köpte ifrån racimex som är lite "sportigare" men det var fel på den vingen så nu måste jag få en ny vinge och lacka om, och dom säger att dom inte har fått in dom vingarna hur många gånger som helst, har väntat över 4 månader på att dom ska komma in. Dom har även en vinge utan bromsljus som jag funderar på att köpa men jag vill gärna se en bild på hur det ser ut utan bromsljus
köpte min på annat håll men kommer inbte ihåg vart. Kan vara stylingbutiken eller scstyling...
Det var dock strul när jag köpte den där me, tog tid som fan att få hem den och där skyllde man på tillverkaren som dom importerade vingen av, kanske köper vingarna från samma tillverkare ?!
Då är det säkert samma tillverakre... Är ju nästan identiskt strulande så det låter ju som det tyvärr... Men kolla sc styling o stylingbutiken, dom kanske har den hemma.