2963
Sök

Volvo tillbehör?

195 Inlägg
11 juni 2010
Trådstartare
Tjäna!

Har en v70 -06 och är på jakt efter delar till den, letat länge efter sånna där aluminium panelinlägg på insidan av bilen, interiören. Tycker dom är mycket snyggare än mina matt grå som jag har nu.
Nån som har en aning om vart man kan få tag i detta förutom på volvo? Kan tänka mig att det kostar skjortan där tongue

Muttley
11 juni 2010
sånt jux kostar väl skjortan överallt.

Du borde ordna blinkers i backspegeln istället. blir mycket snyggare.

195 Inlägg
11 juni 2010
Trådstartare
Ja, ska köpa det också, men vill gärna veta om någon visste om panelinläggen smile

977 Inlägg
11 juni 2010
Kolla med skroten. Vill du komma undan billigare kan du ju annars lackera dina befintliga lister.

Muttley
11 juni 2010
hova hade nått som faktiskt var otroligt fult. Kromade ringar till rattarna vid radion. haha. 600 spänn gick de på smile.

Sen visar de nog fel radio dessutom, min taxi är 07 och har inte alls nått likt med den bilden hova har.

3 860 Inlägg
11 juni 2010
SAM har inläggen har jag för mig.. kolla med dom.
http://www.samsteffansson.se/

Ta en titt i min prjokttråd! V70 T5
Autotech

195 Inlägg
11 juni 2010
Trådstartare
Ja, fast skroten hade inga panelinlägg sad Ingen som har nån aning om hur mycket dom kan kosta på volvo då? smile
Tack,ska kika där smile

977 Inlägg
11 juni 2010
tutti_frutti skrev:
Ja, fast skroten hade inga panelinlägg sad Ingen som har nån aning om hur mycket dom kan kosta på volvo då? smile
Tack,ska kika där smile

Kan vara så att skroten endast säljer hela dörrsidor med dessa panelinlägg men skadar inte att ringa o fråga. Har även sett att det inbland ligger ute på t.ex Blocket.

195 Inlägg
11 juni 2010
Trådstartare
ja, fast ringde o frågade på skroten nyss tongue Jag får väl ringa volvo o fråga själv vad det kostar, tänkte bara om nån hade nån aning om hur mycket det kunde kosta där smile
Jaså, har aldrig sett något sånt på blocket faktiskt. smile

Sök