Jag håller på att bygga in MS2 i min PG motor, så jag är i den så kallade "inlärnings" fasen. Så jag vill nog inte börja skruva i din motor just nu, men i framtiden så .Sen får N_Helin gärna förklara varför MS suger snase?
Det är nog både roligare och bättre om du bygger ditt MS system själv, är ju nästan grejen med MS
håller med pastorn: varför är megasquirs skit? visst är ett sm4a bättre med det kostar ju 20 till... vet några som kör med MS och det funkar fin fint ju.. går att göra mycket i sprutet och det är nästan grattis..
Du är visst Allvetare. BSR är värdelöst. Megasquirt är sämst. Nybörjare ska ge fan i allting. Gillar din positiva inställning här på garaget, glädjen skjuter i höjden från dina inlägg.
Finns många bilar som presterar bra siffror med Megasquirt, så ni som är så negativa får gärna förklara varför.
Håller själv på att bygga det just nu, det lär ju fungera bättre än orginal systemet. Sen är det ju inte så kul att köpa ett insprutningssyetm för 20k om man är helt ny på området.
Du är visst Allvetare. BSR är värdelöst. Megasquirt är sämst. Nybörjare ska ge fan i allting. Gillar din positiva inställning här på garaget, glädjen skjuter i höjden från dina inlägg.
Håller med Fredrik här. Storas verka tro att han vet allting och så fort han skriver nått så ska han bara klanka ner på någon eller något och det kommer ingenting positivt från han vad jag har sett iaf. Förstår inte vad sånna har o göra här.