Hejsan! Jag har ju en v70 -06 classic med vanliga lackade lister runt om, och nu har jag skaffat mig såna där krom lister som sitter på v70 summum bilarna, nu undrar jag om det är nån som vet hur man sätter fast dessa krom listerna? Jag är tjej så jag kan inte så mycket Tacksam för all hjälp!
Men så jag måste ta bort alla original listerna? och sen köpa nya lister eller är det inte bara att sätta på kromlisterna uppe på dom vanliga original listerna? eller hur gör man?
Om du nu har listerna som du skrev i första inlägget så ser du hur dem ska sitta men jag tror nog att du måste ta bort de gamla först.Jocke
"Man måste plocka isär något för att kunna lära sig att sätta ihop det igen"
Skriv en kommentar om vad du tycker och lägg en röst på någon av bilarna. Kolla också in mitt projekt 960 T5 .
Angry Drift Team
Men har du skaffat äkta "Summum-lister" (som har intregerad/infälld kromlist) eller har du skaffat endast kromlist med dubbelhäftande tejp på metervara, som man klipper till lämplig längd?
Jag har alltså endast själva kromlisterna ifrån en annan bil, Inte hela listen som dom sitter på. Hur ska jag göra då?
Dessvärre måste du nog ha resten av summum-listerna också och ersätta dina orginallister med dessa komplett eftersom kromlisten ska sitta "infälld" i summum-listen. Att modifiera dina orginallister för att de ska passa ihop med kromlisterna är nog tyvärr inget att ens tänka på.