Jo, det kom väll en 30+ bilar tillslut runt kl 19. Sen åkte iaf 4 bilar till Falun men det sög så vi åkte vidare till Hofors men det sög också då åkte iaf vi hem.
Jag slänger upp en bild tagen på väg mellan Borlänge och Falun.
Det var jäklarns nice väder och massa fina bilar, jag svängde in vid runt 18.10 tiden i min vita BMW 525, vet inte om nån brydde sig Men jäklarns vad godis det stog på parkeringen men runt kl 19.30 så började hungern göra sig påmind å farsan hade grillen igång så det vart hemfärd med kall öl å grillat som väntade
Vart inte så lyckad träff de där tyckte jag. när jag Martinn och Zuperior kom dit var det ca 15 bilar med oss å det va inte mycke å hurra för, det skulle ju bli många bilar ju.
jo vart en halvtabbe. när vi skulle flytta till falun men inte många kom till samma ställe. så till slut var vi 5 bilar från kupolen parkeringen i hofors i kryssade flertalet var kvar i falun osv
Och jag smet iväg till Vansbro och cruisade istället, min hud vill inte stå ute i solen nå mera och jag var ärligt talat rätt så trött på Kupolenparkeringen efter 7 timmar. Men det var kul där under dagen iaf!
Och jag smet iväg till Vansbro och cruisade istället, min hud vill inte stå ute i solen nå mera och jag var ärligt talat rätt så trött på Kupolenparkeringen efter 7 timmar. Men det var kul där under dagen iaf!
haha ok. detta är ju en sån gång det passar att säga "vi hade iaf tur med vädret"
Nja ingen bil som jag direkt tänkte på då, dom enda moderna bilar som jag ens tittade åt var en röd Supra och en svart Skyline, annars så kollade jag mest åt jänkare på kvällen. Var ju trots allt dom jag var där för. Såg du en helrostig/sliten Chev 55a, Bel Air? Den hade jag iaf "äran" att köra.
Det är bättre att vi snackar om nästa träff i Denna tråden. Annars kommer denna tråden bara bli låst. Om ni inte har sätt det så finns det planer på en träff i Hofors.