Min brors Nitro Oxide 20" stals i Halmstad under natten/morgon 1/7. Mycket tacksam om någon som hör eller ser något kontaktar mig, honom eller polisen. Kan kontakta oss via PM här på garaget.org eller via mejl byan_82@hotmail.com
Fälgarna är nylackade. Centrum är lackat i svart metallic och fälgbanan är lackat i vit pearl.
Hittelön betalas till den eller dem som hittar eller kommer med tips som gör så att fälgarna återfinns.
Här kommer en något bättre bild av fälgarna. Hoppas nån sett eller hört nåt. Hittelön betalas till den eller dem som hittar eller kommer med tips så att fälgarna återfinns. Däcken som sitter på är av märket BF Goodrich G-Force med måtten 225-30-20". Tack på förhand för er hjälp.
Håller utkik, igår blev jag förföljd av en bil hela vägen hem. Så imorse satte jag på min 16" vinter fälgar. Vill inte bli av med mina 20" are Hoppas du hittar dom, ska hålla koll efter dom!
Följ min Projekttråd HÄR!
Having a fast SAAB is like coming out of the closet,
You might surprise people, but you're still gay
Beeenny! Jag tycker bara att det är konstigt att man stjäl fälgar som precis är nylackade för att sedan lacka om dom!!?? Det är ju många som har Nitro Oxide fälgar i 20" men inte den lackningen jag har (hade). Skit samma, jag är jävligt bitter ändå!!
Beeenny! Jag tycker bara att det är konstigt att man stjäl fälgar som precis är nylackade för att sedan lacka om dom!!?? Det är ju många som har Nitro Oxide fälgar i 20" men inte den lackningen jag har (hade). Skit samma, jag är jävligt bitter ändå!!
Är väl inte speciellt konstigt, mer en självklarhet. MVH
Är väl inte speciellt konstigt, mer en självklarhet. MVH
Desto större anledning att lacka om dom om dom va unikt lackade ?