3644
Sök

Supermotard stulen 29/8 Göteborg

den enda som e som jag
274 Inlägg
29 augusti 2010
Trådstartare
Kl 7.40 small de till i stypröret och hojen va väck,,hoppade in i bilen och for runt i göteborg utan resultat! Så nu vill ja jätte gärna ha eran hjälp att få tebax hojen.

Röd honda supermotard 450..svarta excel fälgar och sliks. Års- 04a. Acerbis framlykta liten + stor lins.
http://www.garaget.org/mypage/gallery.p … age=986016

Din dröm är min verklighet

Saab 9-3 bioPOWER
463 Inlägg
29 augusti 2010
Håller koll här nere! Är och kolla motorcyklar samt delar på blocket varje dag ett par gånger, så ska hålla extra koll på hojen, eller delar på hojen...

Here's my key
Philosophy
A freak like me
Just needs infinity

den enda som e som jag
274 Inlägg
29 augusti 2010
Trådstartare
Det står DELTA inristat på cylindern!

Flickspanare
728 Inlägg
29 augusti 2010
Vart blev den stulen?

Mvh Eklund!
Team 0302-racing
Turbo is the shit..

den enda som e som jag
274 Inlägg
29 augusti 2010
Trådstartare
Nu vet jag vart hojen befinner sig!
Tar det från början för dom som är intresserade.
Kl07.50 åker runt i göteborg som en idiot för att leta utan resultat.
kl08.20 polis kommer och besiktigar "brottplatsen" tar med tigersågsblad och förlängningssladd.
KL09.00 sätter upp efterlysnings lappar runt kvarteret med telenr.
KL09.30 grannen ringer och har sätt allt, hon har signalement 2killar i 20års-åldern, silver toyota avensis UMT381 med släp.
Kl09.50 Kollar upp regnr på nätet och får fram viss personinfo.
Kl 10.00 ringer "gubbarna" så nu åker vi och tar hem den!.
kl10.30 knackar på dörren ingen hemma, inget svar på telefon. Åker till andra adressen som är i uddevalla.
Kl15.00 Avensis ägaren svarar och säger att bilen är stulen med nycklarna. Bilen finns i gbg området om någon vill leta!
KL15.10 åker hem till gbg
Kl16.00 Pratar med tullen och ger signalement, åker till stenaline och ger signalement ifall export sker.
KL16.20 ska åka till avensis gubbens hotell för att få del av videobevakningsfilm.
KL16.25 röd supermotard åker förbi!!!! Drar kryckan, full jävla gas och jagar han i frölunda, killen får kärringstopp, Vi flyger upp på trottoaren och ska meja han. Hjärnan börjar tänka, tvärnit 2m framför han och vi blänger på han "gissa svensk så har ni fel" och gubbarna pratar me snuten i luren. Han får igång hojen, sparkar i 1an och så var det iväg in bland husen och där va han väck.
KL16.45 kom snuten. Vi fixar de här, vi kan de här, de e vårat jobb.

Fan varför inte nita han eller kört på han tänker vissa nu, ja ja förstår er men som svenska lagen kan va ibland så hoppade ja över den biten annars hade de varit jag som fått ta skiten istället. Sen så när vi såg hojen så är den inte så vacker förtillfället så dom kan gott få ha kvar den. Tur man har försäkring:)

Så hojen befinner sig nu i Västra frölunda!
Nu till killarna som tog den: Den är uppborrad till 470cc hos delta motor och trimmad så mycke de går. Trimmljudämpare. Splitter nya exscelfälgar me nya slicks. Motard gaffel. Större bromskiva fram. Nytt drivpaket. Inte ett glapp någonstanns så snälla gubbar ta för fan hand om den!

carzy
461 Inlägg
29 augusti 2010
Hoppas han kör i lite rejält o får sitta i rullstol !
Och hoppas du får ut skapligt med cash så de täcker ut alla utgifter på hojen.

Team BSG

998 Inlägg
30 augusti 2010
oj skit vad förvånad jag blir, den är i frölunda, vet vilka det är mina svärföräldrar bor i närheten av dom. Nya mopeder och nya crossar varje dag och minst en brinnande moped varje dag. Kör som svin på gångvägarna. Och polisen gör inte ett skit dom säger att dom gör vad dom kan men visst, var där ute varje dag så hade dom fått jobba röven av sig.

Kolla på smaragdgatan och grevegårdsvägen brukar vara där dom håller till.

it looks like the one that once did the wanting suddenly wants to be wanted by a different wanting that has a want of wanting that has never been wanted for the sake of wanteness.

Saab 9-3 bioPOWER
463 Inlägg
30 augusti 2010
Haha  "gissar ni svensk så har ni fel"...  Ändå jävligt strongt jobbat av dig att tänka efter före... inte många som hade gjort det. Hoppas du får ut vad du tycker den är värd från försäkringsbolaget iallafall... och att dom där "svenska medborgarna" dra dit som fan!
Lycka till!

Here's my key
Philosophy
A freak like me
Just needs infinity

den enda som e som jag
274 Inlägg
30 augusti 2010
Trådstartare
Hojen är hos polisen nu så snart är den tebax hemma igen:cool:

1 567 Inlägg
30 augusti 2010
Jag bor intill gettot Grevegården och runt grevegårds skolan och här kör det omkring en eller fler mortard/Cross i mellanåt har ej sätt just din honda med det är garanterad stöldgods.Nysvenskar i 14-20 årsåldern förvånad!!
Dom brukar tanka på OK/Q8 bärnstensgatan samt på olika ställen i närheten.. Körningarna brukar börja runt 18 tiden och hålla på en bit in på natten 01.00-02.00 värst på helger.

Mitt tips är att spana runt Grevegård & Opaltorget.

Kolla även runt Preem och  OKQ8 här i frölunda

Såg att den vad hittat den nu..

What does a 9 volt battery and a girls asshole have in common?
You know it's wrong, but sooner or later your gonna put your tongue on it
im not drunk that's just torque steer 3 MPS

Sök