3341
Sök

Nån som ändrat/byggt inredning i sin bil visa bilder=)

2 594 Inlägg
15 november 2006
Trådstartare
vill ha insperation visa era bilder smile
Senast redigerat av ghost_boy83 (16 november 2006)

LIMHAMN RACE CHICKS
84 Inlägg
15 november 2006
Tjenare.
Det är kanske inte så lätt att hitta något bra tyg att klä med som inte ska vara bögit. Vi kan iaf utesluta velour, för det är nog det värsta som finns. :p
Jag har iaf rosa fluff päls i min ford, och en av mina killkompisar har svart i sin 740.
Du måste iaf tänka på att det måste gå att dra i tyget och att det ger efter lite. Annars kommer det bli helt hopplöst om du ska klä dörrsidorna och du har böjar och vinklar på dom. Det är nog lättast att gå till en stor tygaffär och titta på dom tygerna man tycker ser snygga ut och sen känna på dom och se om tyget inte är helt stumt.

My Sweetest Poison

LIMHAMN RACE CHICKS
84 Inlägg
15 november 2006
hehe kolla just på din bil och tror nog inte du behöver vara orolig för några konstiga böjar på framdörrarna iaf wink hade ingen aning om att dörrsidorna var så raka på en bubbla smile

My Sweetest Poison

2 594 Inlägg
15 november 2006
Trådstartare
--amanda-- skrev:
hehe kolla just på din bil och tror nog inte du behöver vara orolig för några konstiga böjar på framdörrarna iaf wink hade ingen aning om att dörrsidorna var så raka på en bubbla smile

he he nä dom är ju enkla smile men vad andvänder man för limm? tänkte klä hela taket med nått fint tyg ska kolla i nån tygaffär i helgen,är det svårt det är ju mest raka och några små böjjar finns ju

2 594 Inlägg
16 november 2006
Trådstartare
Är det ingen som ar nå fler tips??

www.kudoz.se
3 802 Inlägg
16 november 2006
bögigt vet jag inte, men däremot FULT!
skinn är det du ska använda, eller vinyl. www.topntrim.nu är därifrån du ska köpa, köp då även 3M fastbond30 limmet (GRYMT bra lim)

2 594 Inlägg
17 november 2006
Trådstartare
ingen som bytt visa eller skicka länkar

Sök