2770
Sök

Inför: 201m STREETRACE KO 3okt Bivaröd m.m.

Skaune
3 oktober 2010
Kan ju va rätt bra o informera när evenemanget startar? Tänker kanske åka dit, men vill ju inte hänga vid några grindar i 5 timmar innan det är dags! wink

781 Inlägg
3 oktober 2010
Det här var konstigt..Nu är vi 3st som frågat efter tider för det här evenmanget?Det ska väl inte vara så svårt att skriva ut det?

Jag hoppar,åker inte heller ner till ngt o står o väntar..

1 517 Inlägg
3 oktober 2010

▂ ▃ ▅ ▆ ▇ ▉ 100%

Team Carkings
2 300 Inlägg
4 oktober 2010
Trådstartare
Hmm...det står klart & tydligt var man finner mer information.
Speciellt schema för dagen & all annan info fanns på carkings forum. Vad var det som var så svårt att hitta denna infon?
Tacksam för svar så vi kan förbättra till nästa gång.

Mvh
Alex
Carkings
Senast redigerat av CarbonLoader (4 oktober 2010)

Skaune
4 oktober 2010
CarbonLoader skrev:
Hmm...det står klart & tydligt var man finner mer information.
Speciellt schema för dagen & all annan info fanns på carkings forum. Vad var det som var så svårt att hitta denna infon?
Tacksam för svar så vi kan förbättra till nästa gång.

Mvh
Alex
Carkings

jag var inne på er sida och letade fanns ingen info vad jag kunde hitta, då har jag missat det! men i ärlighetens namn? hur om man skriver plats och datum här i tråden osv, hur svårt är det att skriva tiden då oxå? nu missade ni ju några besökare på en sån enkel grej!

210 Inlägg
4 oktober 2010
Klart man kan skriva det här också...
Men gick in o tittade på forumet nu och med två klick fick jag fram följande i första försöket:
Tiderna som gäller är 8.45-17.00 osv osv.
Tycker inte det kan bli mycket tydligare!
Men nästa gång kanske det skrivs här också då!

Vissa har penisförlängare, andra kör Mini...
Sponsorer: Inga...
Köper skiten själv!

Team Carkings
2 300 Inlägg
4 oktober 2010
Trådstartare
Till Axor:

Ok, håller med om att vi kunde satt ut tiderna på affischen men som Drdude skriver så fanns infon endast ett par klick runt hörnet.
Det brukar vara så att den som är tillräckligt intresserad & letar han hittar oftast också. Vi förlorade inget på de som inte dök upp då vi arrangerar detta enbart åt dom som kommer & kör =/ Snarare de som inte kom som gick miste om en fin racingdag & tillfälle att få tidkort på bl.a 201m.
Välkommen nästa gång!

Skaune
4 oktober 2010
CarbonLoader skrev:
Till Axor:

Ok, håller med om att vi kunde satt ut tiderna på affischen men som Drdude skriver så fanns infon endast ett par klick runt hörnet.
Det brukar vara så att den som är tillräckligt intresserad & letar han hittar oftast också. Vi förlorade inget på de som inte dök upp då vi arrangerar detta enbart åt dom som kommer & kör =/ Snarare de som inte kom som gick miste om en fin racingdag & tillfälle att få tidkort på bl.a 201m.
Välkommen nästa gång!

ja alltså jag ska  erkänna att jag klickade runt mig på er sida, för jag vart intresserad, men jag lovar jag såg inte det! har kanske haft det framför näsan och missat det helt! isf ber jag om ursäkt!
Men som sagt jag mena ju inte på intäkterna utan på besökarna!
nästa gång dyker jag upp! men då lovar ni att skriva tiden här oxå va? wink

781 Inlägg
4 oktober 2010
Att racet pågick mellan 8,45-17.00 är väl en sak,men vi som ville komma o ställa ut våra bilar fick inte ngn info..
Ska man ha både race,utställning och ljud så underlättar det för alla parter att tider&info är klar och tydlig  för var o en sak;).

Vill inte vara gnällig:),men om ngn gick miste om detta så var det en del pga av er..

Jag kommer gärna nästa gång bara man vet vad som gäller.
Senast redigerat av marbling (4 oktober 2010)

210 Inlägg
4 oktober 2010
marbling skrev:
Att racet pågick mellan 8,45-17.00 är väl en sak,men vi som ville komma o ställa ut våra bilar fick inte ngn info..
Ska man ha både race,utställning och ljud så underlättar det för alla parter att tider&info är klar och tydlig  för var o en sak;).

Vill inte vara gnällig:),men om ngn gick miste om detta så var det en del pga av er..

Jag kommer gärna nästa gång bara man vet vad som gäller.

Och jag ska inte heller vara gnällig men Carkings hade hand om 201m och konbanan...
HLMK hade hand om drifting, utställning o ljud vilket finns på en annan tråd här i forumet!
Inte här inne du skulle skrivit det...
MEN, nästa gång lovar vi att skriva mera tydligt, det har vi alla parter kommit fram till nu tycker jag!
Synd att ni missade det och att vi missade era bilar så välkomna nästa gång ist.

Vissa har penisförlängare, andra kör Mini...
Sponsorer: Inga...
Köper skiten själv!

781 Inlägg
Team Carkings
2 300 Inlägg
5 oktober 2010
Trådstartare
Ja, för att svara snabbt & enkelt så är vi 2st föreningar på samma plats varav den ena står för ena halvan & den andre för andra halvan. Carkings satsar först & främst på körning i form av konbana & 201m medans HLMK satsar på Utställning & ljudtävling bortsett från driftingen då förstås.
Utställning har Carkings en gång om året i form av Motormässan Custom & Classic i Kristianstad inomhus en månad efter Elmia.

Sök