3161
Sök

Bilder: Nissan Skyline R32 GT-R

Fotograf
1 000 Inlägg
6 oktober 2010
Trådstartare
Hallå där!
Här kommer några bilder som jag tog på en Nissan Skyline R32 GT-R

Enjoy

1
http://ranisfoto.se/Skyline/web.jpg
2
http://ranisfoto.se/Skyline/web2.jpg
3
http://ranisfoto.se/Skyline/web4.jpg
4
http://ranisfoto.se/Skyline/web3.jpg

RANI GILIANA
AUTOMOTIVE PHOTOGRAPHER
WWW.RANISFOTO.SE
Flickr

61 Inlägg
6 oktober 2010
Snyggt

Tycker mig känna igen bilen wink

Fotograf
1 000 Inlägg
6 oktober 2010
Trådstartare
QUAD skrev:
Snyggt

Tycker mig känna igen bilen wink

Tack du big_smile

RANI GILIANA
AUTOMOTIVE PHOTOGRAPHER
WWW.RANISFOTO.SE
Flickr

19 Inlägg
6 oktober 2010
nice big_smile

=)

Lastbilschaffis
811 Inlägg
7 oktober 2010
Denna skyline var stulen samma dag min kompis kom till england föra tt kika på den o eventuellt köpa den smile  Sen några veckor senare hittar man den på blocket till salu smile för 149k när bilen kostade strax runt eller lite över 100k  i england smile på pistonheads smile
Senast redigerat av kaxxen (7 oktober 2010)

Fotograf
25 Inlägg
7 oktober 2010
Snyggt! smile

122 Inlägg
7 oktober 2010
kaxxen skrev:
Denna skyline var stulen samma dag min kompis kom till england föra tt kika på den o eventuellt köpa den smile  Sen några veckor senare hittar man den på blocket till salu smile för 149k när bilen kostade strax runt eller lite över 100k  i england smile på pistonheads smile

Ungefär samma prispåslag då som för alla andra englandsimporter...

Kromallergiker
111 Inlägg
7 oktober 2010
Gillar bilderna, NR1 är min fravorit av dessa. hur många blixtar har du använt? ´

/H

Lastbilschaffis
811 Inlägg
7 oktober 2010
Hallon1911 skrev:
kaxxen skrev:

Ungefär samma prispåslag då som för alla andra englandsimporter...

Nja esc är värre faktiskt smile  men så är det gott o bekvämto ha hem en bil.

själv förmedlar man bara bilar åt en man hjälper i england o ja tar inte ut nån avgift tongue

19 Inlägg
7 oktober 2010
Det är min bil.. gav inte 149..  stulen ? då måste dom ha tagit nyklarna.. finns inte ett märke som tyder på stöld :S

´hehe..
jag är sjukt nöjd me bilen! smile

=)

Lastbilschaffis
811 Inlägg
8 oktober 2010
Thoms skrev:
Det är min bil.. gav inte 149..  stulen ? då måste dom ha tagit nyklarna.. finns inte ett märke som tyder på stöld :S

´hehe..

de sa att den va stulen i england samma dag som han kom för att kika på den o visa han en annan värre dyrare bil... sen några veckor senare ploppa den upp på blocket för 149k smile skrev jag

Fotograf / Bilbyggare / Trafik Pilot
167 Inlägg
8 oktober 2010
kaxxen skrev:
Thoms skrev:

´hehe..

de sa att den va stulen i england samma dag som han kom för att kika på den o visa han en annan värre dyrare bil... sen några veckor senare ploppa den upp på blocket för 149k smile skrev jag

Hum säljtaktik kanske?,,,  smile ,, som thom sa så finns det inget som tyder på att den är stulen, då har de fixat allt väldigt snyggt smile
Senast redigerat av Toofast (8 oktober 2010)

Lastbilschaffis
811 Inlägg
8 oktober 2010
nej ingen sälj taktik i huvudtaget isåfall hade ja nog marknadsfört lite bättre kanske tongue

läser ni inte? tongue  Säljaren sa till min kompis att bilen blev stulen samma dag på morgonen som han kom för att kika på den... sen ploppar den upp till salu här i sverige... hur stor är risken att en bil blir stulen samma dag som man skall kika på den?!?!? läs folk *sliter ur sitt hår på skallen*

Fotograf
1 000 Inlägg
10 oktober 2010
Trådstartare
Tack allihopa! Kul och höra det!

Leuffve: Ja, jag har använt blixtar(3st blixtar) !!

RANI GILIANA
AUTOMOTIVE PHOTOGRAPHER
WWW.RANISFOTO.SE
Flickr

Sök