förmodligen inget att ha med tanke på priset man får se det lite som att man får vad man betalar för så om du nu köper detta paket så kan du nog inte räkna med några dundersaker är vad jag anser.
billigt va det men jag gissar på att den tar god tid på sig för att läsa dvd skivor osv men man använder kanske inte det så ofta igentligen. Med det va ju igallafall billigt
då är de bara att koppla in dvdn i bilen och börja spela ? man behöver inget slutsteg till den då?
ska inte behövas står att den har, Effekt uttag 4x45 Watt så då kan du använda den som vanlig cd spelare också men du ska inte ha några förväntningar på bra ljud
Hej jag har använt den dvdn i min bil det var väll inga störe fel på den förutom att den sluta att läsa skivorna efter en månad men de gick på garantin.. Men bilden som var när den fungera va väll ok..
Hej jag har använt den dvdn i min bil det var väll inga störe fel på den förutom att den sluta att läsa skivorna efter en månad men de gick på garantin.. Men bilden som var när den fungera va väll ok..