Jag och en polare har försökt att montera baslåda i hans Renault Kangoo skåp. Men vi har gjort 2 försök att dra ström kabel från batteriet till skåpet men lyckas inte (Trånga franska bilar) Sista gången hadde vi halva inredningen borta E det någon som lyckats eller vet hur man gjör, Men det är nog inte många som satt i baslåda i en Kangoo räser:D
Jag och en polare har försökt att montera baslåda i hans Renault Kangoo skåp. Men vi har gjort 2 försök att dra ström kabel från batteriet till skåpet men lyckas inte (Trånga franska bilar) Sista gången hadde vi halva inredningen borta E det någon som lyckats eller vet hur man gjör, Men det är nog inte många som satt i baslåda i en Kangoo räser:D
Vi längtar efter få höra plåtljudet hehe:D
kör på! rekordet ligger på 168db i en liknande bil.
Hej! Har gjort det fult.....drog via en säkring och ett relä . 2 st 4mm2 kablar via överkanten på framskärmen. I skärmen till dörröppningen vid övre gångjärnet. Därefter runt kanten vid dörrens tätningslist och sedan under plastgarnityret till skuffen. Tanten klagar...inte på kabeldragningen men på dunket....Reläet styrs från parkeringsljuset. Har en Kangoo -00 1,4 Ska renovera bromsarna . Hur får ja reda på vilket fabrikat på bromsarna så jag slipper åka två gånger för att handla ???? s