gral skrev:
Har kollat runt lite nu och läst att det blir sämre om jag bygger porten upp genom hatthyllan, att man istället ska ha den riktad genom skidluckan. Men hur fanken blir det då? Måste jag köra med skidluckan öppen hela tiden eller går det lika bra utan?
Hur stort mellanrum ska det vara mellan baksätena och högtalarna och räcker en låda på 58 liter till mina basare?
Helst ska du köra mad skidkulan öppen men det går och köra stängd om det skulle vara så att man blir mer än 4 i bilen men att trycket försvinner ju när man har den stängd
.
Ang mellanrum mellan soffan och högtalaren så lutar ju soffan och hatthyllan går ner en bit så att det går - inte att köra in den för långt, men ca 5-8 cm är är det närmast jag kom soffan.
Sen är det viktigt att du bygger sidor paneler till sidan på lådan som går ända fram till soffan och att det - blir helt tätt där.
Sen lådvolymen så är jag inte så insatt på gaz basar och inte så haj på lådvolymer.
Hoppas det låter bra sen när du är klar
Mvh danne
Some say, one of his legs get longer when he sees a pretty lady... and that I haven't done one of these for some time and I've forgetten to make up a second thing. All we know is, he's called the Stig.
--Richard Hammond [S12E6]