3365
Sök

Montering av stereo (Pioneer DEX-4200SD i 940)

35 Inlägg
28 november 2010
Trådstartare
Hej har lite problem med monteringen av min pioneer DEH-4200SD stereo i min 940. och min fråga är hur får jag den sitta i facket för det sitter ju såna här pinnar man kan vika ut i ramen men det är ändå stora glapp uppe och nere. behöver snabba svar tack:D

35 Inlägg
28 november 2010
Trådstartare
nää nitarna är det inga problem. men däremot är facket som ramen ska sitta i för stort och när man monterat allt så är stereon fortfarande helt lös.

1 229 Inlägg
28 november 2010
sebbanlindgren skrev:
nää nitarna är det inga problem. men däremot är facket som ramen ska sitta i för stort och när man monterat allt så är stereon fortfarande helt lös.

det ska ju sitta som en plastram bakom/runt stereon.. vet inte om den har nåt med saken att göra men det låter konstigt

35 Inlägg
29 november 2010
Trådstartare
okej tack för svaren men löste det på ett lätt sätt silvertejp och våld sitter jäkligt bra nu ska bara fixa en ny metall ram som jag kan sätta runt för efter lite våld passade inget som det skulle:P

1 229 Inlägg
29 november 2010
sebbanlindgren skrev:
okej tack för svaren men löste det på ett lätt sätt silvertejp och våld sitter jäkligt bra nu ska bara fixa en ny metall ram som jag kan sätta runt för efter lite våld passade inget som det skulle:P

precis som jag gjorde på min 740!smile

Sök