2697
Sök

Nytt framsystem till audin

Vorsprung durch Technik
2 432 Inlägg
8 januari 2011
Trådstartare
tjena tänkte kolla om nån kan tipsa om nå dugligt framsystem  har just byggt klart bafflar till fram så jag kan ha org gallrena på  är 5,25 som rymmer dära  och priset är under 1000 kr så skull va bra om de skulle finnas nå bra rea lr nå sånt smile
och framsystemet drivs av steg så de har nånstans  kring 60-80wrms 4ohm  men hur bra de låter  går vi inte in på smile

http://www.garaget.org/mypage/gallery.p … ;cat=61541

ska vara skönt att lyssna på men endå spela rätt högt smile
Senast redigerat av christofer_k (8 januari 2011)

560 Inlägg
8 januari 2011
Mitt tips i den prisklassen är DLS B5A eller till och med DLS C5A, outstanding kitsystem som låter riktigt riktigt bra i denna prisklassen.
Senast redigerat av jimmyostrom (8 januari 2011)

Jesus älskar alla
Stort utbud och service hittar du på: www.blekingebilradio.se

70 Inlägg
8 januari 2011
har nå JBl 5.25 er i min audi fram.. tycker dom spelar riktigt bra.. kommer tyvär inte ihåg vad dom heter.

Billackerare
231 Inlägg
9 januari 2011
Kolla Evilaudio´s annonser! Bra pris på DLS R5A kit där! Under 1000-lappen!!!!!!!!! wink

Man har det inte roligare än man gör på sig!

Vorsprung durch Technik
2 432 Inlägg
9 januari 2011
Trådstartare
vet ej men har aldrig gillat dls högtalare vet ej varför men dom är inte i min smak  iaf inte dom jag hört.. på nå sätt så fattas de de dära klanget i  mellan registret lr så är diskanten för skrikig lrkan ha att göra med  monteringen men vet ej.. har haft dls fram i bilen tidigare men  vill inte köra dls nu smile

Sök