16 november 2009
Trådstartare
(har en bil på Blocket.se)
Under året 2009 har jag fått 3 sånna här mejl, med exakt samma historia fast med andra namn........
Någon mer som fått detta mejl kanske ? (bor i Kalmar Län)
hej. jag undrar om du har kvar din bil? sen så undrar jag om allt funkarså som motor/lådan allt maskinellt? hur länge är bilen bes o skattad.hurär servicarna gjorda under åren, finns det sommar och vinter däck.senundrar jag omjag hämtar bilen nu i veckan tex om du kan vänta medpengarna tills jag får ut mina försäkrings pengar från min andra bilsenast den 11:e december. min bil har gått sönder så mitt försäkringsbolag gör en utbetalning den 11:e december.tänker inte diskutera prisetmed dig utan du får det du har satt ut den för.jag är jätte akut efteren bil. har öppnat ett eget företag men kommer inte ens till det nu.sånu har jag och min fru bara en bil så jag får ta tåget till jobbet så visitter i en väldigt jobbig situation just nu.behöver verkligen bildirekt. har investerat alla mina besparningar på mitt företag som jaghar pricis öppnat därför kan jag inte få fram pengar just nu .det finnsköpeskontrakt som jag kan hämta ut från konsumentvärket som vi kanskriva att om jag inte betalar bilen senast den 11:e december så ska denlämnas tillbaka till dig,och det står i kontraktet att du är fullmäktigägare tills bilen är betald.kontraktet är bindande och skulle vara jättesnällt om det gick attlösa det, så kan du få extra för besväret. kan ju tänka på det, ärseriös. ha det mvh andree
Har inte riktigt kollat upp om det funkar så som han skriver men det måste väl vara skitsnack ??
Senast redigerat av Arenwik (16 november 2009)