Tokken skrev:
Flotti200Lush skrev:
Tokken skrev:
Nej.. helt enkelt nej.. Låt mig tänka.. nej..
Hatthyllan? Nej skippa skiten.
10" basar? Jo det är ok.
Skit i alla olika steg.. ETT monoblock till basarna, ETT bra framsystem med ETT bra steg till.
Fattar inte varför man ska slänga ut så mycket pengar när budgeten från början är tajt.
Resten av pengarna slängs på kablar och annat.
Du valde tre steg för att det ger en snygg installation?
Ja ok, alla är vi olika..
Så alla dessa nej för att jag inte ska ha nått i hatthyllan?, säg de istället direkt och förklara varför. finns inget tråkigare en webb-bullies.
och ja, jag tycker att 3 steg är snyggt att ha i en installation, ser mycket fetare ut enligt mig.
Är ingen web-bullie direkt.. men det där var inget vidare förslag.. Många steg SER kanske ballt ut men kom igen.. det handlar inte om att spendera alla 10000:- för att man måste.
UTÖVER det där behövs kablar, huvudenhet, material till baslåda, säkringar ja typ en massa saker till.
Hur långe tror du jag hållt på med sånt här.. Hur många gossar tror du man får rätta till när dom köpt på sig en massa crap dom inte ens behöver..?
Det blir väldigt lätt tjatigt, visst jag kanske lät i grinigaste laget men du gav killen ett bra tips på att kasta pengar i sjön.
Tre skitsteg för att det SER fett ut? Ja ja.. inte mitt ego som tar stryk när man får på tasken av en stereo
som koster hälften så mycket.
Jag orkar inte riktigt gå in på varför alla gånger.. man känner sig som en repig 78`a efter ett tag.
TRO mig på mitt ord.. Ta t.ex lonefox förslag.. TIO gånger bättre deal.
Rekommendera hellre något när du har mer kött på benen.