Okej, då inga fler förslag till bidrag kommit in drar vi igång med en omröstning av de teman som kommit upp sedan tidigare. Röstningen pågår till slutet av veckan. Lägg er röst (8 stycken) på de ni anser vara värda att ha med och nämn antalet fria omgångar ni önskar om ni önskar sådana:
- Fri omgång - Fritt men nyskapande och kreativt. (vinklar,ljussättning,osv) - Rörelse/fart - Interiör - Detalj - Natt - Porträtt (bil+person) - Tävling - Abstrakt - Landskap - Vatten - Mängdbild/Siffra (Ex.vis från 2 och uppåt, ge exempel på siffra?) - De fyra elementen (Sätter krav på den kreativa sidan hos fotografen men kanske även kan bli svår?) - Vinkel/Udda vinkel
gör om med ett nytt försök då jag hittade det här inlägget. ... trodde man kunde välja själv
Någon mer som är intresserad av att vara med och påverka vilka teman vi ska ha i kommande tävling?
Jag har suttit och pillat till en liten annons för tävlingen. Annonsen kommer att gå i alla nummer av e-magasinet Greenlight Magazine i år för att marknadsföra tävlingen lite ytterligare. Är inte helt klar med den dock utan funderar lite på textens utformning och innehåll. Kom gärna med åsikter och synpunkter om ni anser att något borde ändras i texten eller om den kanske bör vara i ett annat teckensnitt. EDIT: Ser nu att den ska justeras lite åt vänster.
Vi kör vidare med röstningen fram till och med söndag 6 mars 23.59.
Därefter kommer årets teman utses och fördelas och tävlingen att börja ta form. Vi kommer fortsätta att ha en klistrad tråd i Film&foto-delen för att inte tråden ska ramla bort bland nya trådar och hoppas att folk ska uppmärksamma den och vara med iår. Kom ihåg att det iår kommer att delas ut många priser!
Så kom igen nu gott folk, rösta på för fullt fram till söndag nu så gör vi det här till ett roligt år!
Omröstningen är avslutad! Nu ska jag sammanställa lite räkenskaper och sedan lägga upp den nya tråden däri tävlingen kommer att hållas.
Vill även passa på att skicka ett tack till Patrik (2002tii) som kommer att gå in och hjälpa mig med tävlingen i år och redan har gjort ett grymt arbete med att hjälpa till att ragga fram en massa sponsorer, stort! Och i och med det så har denna tråd gjort sitt så nu kan vi bara hoppas på vi att vi får ett roligt fotoår! Tack!