Hej!! Har en volvo s60 t5 års.2005 med ferrita 3tum hela vägen. Min fråga är om det krävs mycket ombyggnad för att få dit det på en s70 t5 -99...? Är väldigt tacksam för svar.....
Om du kollar på de här bilderna som jag hittade så ser du att det är rätt så olika uppbyggnad på de olika systemen men du kan ju alltid prova om det går att få till det, men det behövs nog en del mekande.
Om det är från turbon så kan de nog bli svårt, förutsatt att du har en kkk24 turbo på din bil, sitter ju mitsu 16T på s70n vilket är ett annat märke, har inte så stor koll på flänsarna med tror inte det är samma
Hej!! Har en volvo s60 t5 års.2005 med ferrita 3tum hela vägen. Min fråga är om det krävs mycket ombyggnad för att få dit det på en s70 t5 -99...? Är väldigt tacksam för svar.....
varför inte skaffa ett avgassystem som är gjort för bilen?
_Next_ skrev:
Om det är från turbon så kan de nog bli svårt, förutsatt att du har en kkk24 turbo på din bil, sitter ju mitsu 16T på s70n vilket är ett annat märke, har inte så stor koll på flänsarna med tror inte det är samma
det är samma fläns dåck så lär avgassystemet som sagt inte passa nått vidare.
Mvh Christian
kör du före så väntar jag där framme.
Hej!! Tack för bilderna. Kollade på min s70 och det verkar inte roligt att sätta på det...
_VeNoM_ skrev:
Om du kollar på de här bilderna som jag hittade så ser du att det är rätt så olika uppbyggnad på de olika systemen men du kan ju alltid prova om det går att få till det, men det behövs nog en del mekande.
Saken är den att jag tänkte flytta över avgassystemet som jag har på s60 till s70 . Det kostade ju 17000 nytt...Men som sagt , det verkar jobbigt som fan.. Tänkte jag köper främre och bygger bakre delen...
Christian S skrev:
anddan77 skrev:
varför inte skaffa ett avgassystem som är gjort för bilen?
_Next_ skrev:
det är samma fläns dåck så lär avgassystemet som sagt inte passa nått vidare.