Då har det varit tjärvt med updates ett tag, detta beror på det årliga julkaoset samt att jag varit ute och kört när jag haft tid.. Jag är i vilket fall klar med bilen efter en del om och men... Bilder:
Packningar yeah:
M20 svänghjul, check:
Bättre koppling från sachs, check:
Bättre begagnad låda, check:
Redo att hinkas tillbaka där skiten hör hemma:
Detta var den sista bilden jag tog. Men nu är den ute på vägarna igen gott som fan
Hejsan, jag undrar hur du drog sladdarna till steget från batteriet i bilen, har letat men har inte hittat en öppning från huven in till bilen. Mycket tacksam för svar! Grymt bygge btw !
Hejsan, jag undrar hur du drog sladdarna till steget från batteriet i bilen, har letat men har inte hittat en öppning från huven in till bilen. Mycket tacksam för svar! Grymt bygge btw !
Mvh enux
BmwBertil har rätt angående placeringen på batteriet...
Men försök se var de andra kablarna går in någonstans, vet att det går in en del kablar genom torpedväggen till vänster om motorn sett frammifrån. Dessa kablar hittar man sedan bakom handskfacket i bilen. Jag skulle börja med att försöka där Lycka till!