3474
Sök

Behöver hjälp med att finna det rätta bromsljusglaset :)

59 Inlägg
7 april 2011
Trådstartare
Tjenare köpte en original volvo 940 vinge till bilen för ett par månader sedan med trasigt bromsljusglas. Jag har letat runt på nätet men kan inte hitta glaset sad Det första jag gjorde var självklart att ringa volvo men fick svaret att det skulle komma in under nästa vecka, när jag ringde igen så sa han att det skulle komma till göteborg om ca 30 dagar men efter 2 månader så visar det sig att det var en utgående vara:rolleyes: . Någon som vet vart jag kan finna glaset jag söker smile Mvh

9 Inlägg
7 april 2011
Google is your friend wink

59 Inlägg
7 april 2011
Trådstartare
erlingborn2 skrev:
Google is your friend wink

nae inte denna gången peppe tongue kommer till någon jävla skrotsida med 200 sidor med 20 baklyktor på varje, men inget glas till vingen tongue

3 Inlägg
7 april 2011
åk till skroten och fråga wink

59 Inlägg
8 april 2011
Trådstartare
Aston11 skrev:
åk till skroten och fråga wink

ringe dit med igår sad glömde skriva det tongue

Försöker iaf
12 819 Inlägg
8 april 2011
Kika in på tradera lite då och då, brukar dyka upp sånt. Annars är det bara att maila den som lagt ut andra delar till 940 på tradera/blocket/garaget och höra om dom råkar ha det du söker.

Mvh Tommy

Ställ inte cykeln utanför stället, ställ den i stället istället.
Projekttråden - Handlar om en gammel Audi 100 2.3E och en Audi 100 Tqs. Typ44, det är kärlek det!

59 Inlägg
8 april 2011
Trådstartare
te_wik skrev:
Kika in på tradera lite då och då, brukar dyka upp sånt. Annars är det bara att maila den som lagt ut andra delar till 940 på tradera/blocket/garaget och höra om dom råkar ha det du söker.

Mvh Tommy

Kollar tradera dagligen smile dock så får jag väll ta och maila till lite människor och fråga wink tack för tippset smile men tycker en sådan sak vore finnas på internet sidor att beställa tongue

59 Inlägg
9 april 2011
Trådstartare
ingen annan som vet vart jag kan finna vad jag söker big_smile tycker det vore finnas massa volvo fantaster här @ garaget smile

Sök