Tjenare köpte en original volvo 940 vinge till bilen för ett par månader sedan med trasigt bromsljusglas. Jag har letat runt på nätet men kan inte hitta glaset Det första jag gjorde var självklart att ringa volvo men fick svaret att det skulle komma in under nästa vecka, när jag ringde igen så sa han att det skulle komma till göteborg om ca 30 dagar men efter 2 månader så visar det sig att det var en utgående vara:rolleyes: . Någon som vet vart jag kan finna glaset jag söker Mvh
Kika in på tradera lite då och då, brukar dyka upp sånt. Annars är det bara att maila den som lagt ut andra delar till 940 på tradera/blocket/garaget och höra om dom råkar ha det du söker.
Kika in på tradera lite då och då, brukar dyka upp sånt. Annars är det bara att maila den som lagt ut andra delar till 940 på tradera/blocket/garaget och höra om dom råkar ha det du söker.
Mvh Tommy
Kollar tradera dagligen dock så får jag väll ta och maila till lite människor och fråga tack för tippset men tycker en sådan sak vore finnas på internet sidor att beställa