tjenare alla gt tokar här i skellefteå håller det på att byggas förhoppningsvis en SportQuattro replia ialf i utseendes väg!. i motor väg blir det en motor från en Audi 200TQ -85. i dagens läge så är motorn ute ur 200an och håller nu på med att ta ur den gammla motorn ur Gt:n (Gt:ns motor när den är ute är den till salu går riktigt bra)
bilder kommer snart i löpande band!
har dock aldrig byggt något sådant tidigare så all hjälp behövs så jag kan lyckas skrämma igång det här monstret
har ni Gt orginal, S2, SportQuattro grejer liggandes eller nåra bra hemsidor så hör gärna av er! det mesta behövs!
vill ni skriva allt man behöver göra eller det man ska passa sig för så var absolut inte rädda o skriva all hjälp behövs!
Detta kommer följas utan tvekan kommer bli grymt! se bara till att orka göra klart ¨åå låt de ta den tid det tar
Det är en speciell upplevelse
tackar! roligt att ni hänger på kommer bli en riktigt grym bil. Självklart ork finns det gått om och klar kommer den att bli för jag har alltid velat bygga en sådan bil! men det mesta kommer att gå bra men det jag är lite rädd för är all el o skit :S men det ordnar sig nog med lite hjälp (A)
Detta kommer följas utan tvekan kommer bli grymt! se bara till att orka göra klart ¨åå låt de ta den tid det tar
Det är en speciell upplevelse
tackar! roligt att ni hänger på kommer bli en riktigt grym bil. Självklart ork finns det gått om och klar kommer den att bli för jag har alltid velat bygga en sådan bil! men det mesta kommer att gå bra men det jag är lite rädd för är all el o skit :S men det ordnar sig nog med lite hjälp (A)
De kommer bli bra och jag kan säga att bara få in en turbo motor i bilen gör den extremt kul speciellt när man drar Bmw å Volvo så dom tappar hakan
nu är Gt:n som sagt intagen in i garaget och 200an ute ur leken (Skönt) så jag började lite lätt med att ta ur all inredning som stolar och baksäte o sånt så det är tomt och fritt! Nästa steg vart att börja pilla i motor & front så motorn är strax ute. Så ser läget ut just nu, och så kommer det att se ut eftersom jag drar iväg och jobbar i 15-18 dagar! men när jag kommer hem blir det beställning av grejer sen full fart i garaget och då kommer även massa upplägg av bilder!