Som rubriken lyder. Vilken sida ska jag lägga ut min pickup för att bli av med den? Har den på blocket nu men det finns inga intressenter? Kanonpris på den, den har även billig i försäkring/skatt. Mer kung på vägen är svårt att vara så jag förstår inte att ingen hör av sig? Tacksam för svar Mvh Erik
Tror nog att enkelhytten kan va rätt så svårsåld, vet inte, men de är bara vad jag tror! Tror att folk vill ha mer än 2 sittplatser när man köper en så pass ändå stor och dyr bil! Provat lagt ut den på nån utländsk sida ? Norge ? Tyskland ?
Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Forummoderator
-------------------------------------------------------------------------- Melissa:"But they're all following you?" Rubber Duck:"No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.
Sheckler 3 sittplatser faktiskt, mer än corvette och andra sportbilar, vilket man kör ifrån med den här;) Är mer racing över enkelhyttarna, väger mindre och är manuella! blir mer familj/bruksbil om man väljer dubbelhytt. Vet du någon bra norsk sida?
AirOne Får väl kanske lägga ut den på garagets också då haha. Kronan är för stark gentemot de andra valutorna för att lägga ut den på ebay tyvärr. Annars hade det varit kanon.
Tomten Tyvärr är det väl så! Bensintransporterna kommer snart behöva rånskydd. Själv så får det kosta vad del vill. Jag njuter varje mil jag får köra den, sen om den drar mer än min vw caddy jag har till jobbet bryr jag mig inte om. Skatten på den är 3200/helår vilket knappt är mer än på min caddy -99a.
http://www.autodb.no/ Hitta bara den när ja googla, men sök på utländska bildsidor på google! Danmark,Finland,Norge borde ju ha nåt liknande som Blocket ? Hoppas du får den såld!
Sheckler Ska kolla närmre på norska sidor. Där en helt original ligger på över 400tkr sek
Niklas1987 349tkr med kompressorn. Kan även tänka mig att sälja den utan kompressorn till ett reducerat pris om köparen vill komma undan med lite mindre pengar. 200tkr är nerlagt i enbart motorn. Minst 70tkr på utseendet m.m. Så vill man kopiera den så får man lägga närmre 300tkr utöver inköpspriset av en original srt10
CAR Magazine: "Probably one of the greatest, most satisfying, most perfectly balanced and tuned drivers cars to be built this decade, if not this century."
Har du kvar original baklampor / bromsljus, eller är det tonat i efterhand (hoppas inte det) ? Varför är originalfälgarna svartlackerade.
Var har du gjort av emblemen?
Många önskar dessvärre en bil i originalskick så att man själv kan bygga vidare efter sitt tycke.
Blocketannonsen saknar namn samt telefonnummer. Ingen vill köpa en bil för såpass mycket pengar om det saknas både namn och nummer, det hade jag inte viljat göra iaf.
Beskriv även vad besiktningen säger om ombygget.
Senast redigerat av chryslerstratus (15 april 2014)