Jag har ett litet problem med min högerdörr o centrallåset där. Ibland låser den som den ska men ibland går låset upp igen efter allt låst sig, sen får man låsa manuellt med knappen för den vill inte låsa hur många ggr man än trycker på centrallåset, sen kan den funka i tex en hel vecka utan problem, någon som vet vad det är för strul ?
Pajj låskista... absolut inte den första. Dock verkar kvaliten blivit högre på dom för det va väldigt längesen jag bytte nån men för några år sen så va det en hel del som blev bytta
The faster you go the closer you are to heaven. Mitt egna ordspråk
Proud Member of Team Trailer Trash
Ledsen behöva ta upp denna tråd igen men nu har centrallåset blivit helt knasigt och även vänster dörren vill ej hänga med, men höger låser lite när den vill, är det paj hela systemet
Inte helt omöjligt att det e 2 kistor som e pajj men jag hade provat med att byta den som strula först. Dom "snackar" lite med varandra så det kan räcka med den.
Har faktiskt aldrig haft några andra problem med c-låsen förutom låskistor..
The faster you go the closer you are to heaven. Mitt egna ordspråk
Proud Member of Team Trailer Trash
Inte helt omöjligt att det e 2 kistor som e pajj men jag hade provat med att byta den som strula först. Dom "snackar" lite med varandra så det kan räcka med den.
Har faktiskt aldrig haft några andra problem med c-låsen förutom låskistor..
Då får ja prova byta den på höger sida först kanske då, eftersom den började, den vänstra är nästan värre den låser bara på nyckeln nu,