2664
Sök

Bra fotoställen i göteborgsområdet

OUTLAW1
16 juni 2011
Trådstartare
kom igen nu ös på med bra ställen där man kan fota 2st heta bilar...
Min egna s80 och gritschoo´s c70...

kom igen nu jag vet att ni sitter på bra ställen o ruvar..

3 627 Inlägg
17 juni 2011
Ramberget, Eriksbergkranen, en gammal sleten industrilokal vid Stigs center (ligger in bakom på en av tvärgatorna), Saltholmen borde ha något bra ställe tycker man. Åk ut på öarna, öckerö och så har säkert något att bjuda på. Röda sten, Härlanda tjärn .. ja de e la de jag kan tänkas komma på tongue

Kika in och följ gärna projektet! BMW E46 318ti - Vägen mot perfekt stance!
Simple and clean, all you ever need to know ;)

OUTLAW1
17 juni 2011
Trådstartare
en gammal sleten industrilokal vid Stigs center

tell me more...vart exakt hittar man den..

3 627 Inlägg
18 juni 2011
Oj.. hmm ska se om jag inte kan lyckas leta upp den på googlemaps åt dig smile

Kika in och följ gärna projektet! BMW E46 318ti - Vägen mot perfekt stance!
Simple and clean, all you ever need to know ;)

OUTLAW1
18 juni 2011
Trådstartare
ToXtreme skrev:
Oj.. hmm ska se om jag inte kan lyckas leta upp den på googlemaps åt dig smile

kanon letar just slitna tunga industribyggnader för att få till råa bilar med feta bilar..

1 938 Inlägg
18 juni 2011
Har folk verkligen ingen fantasi i dagens läge?
Är ju bara att ta en liten tur med bilen så lär du hitta hur många ställen som helst, är ju inte ens kul att fota på dom "vanliga" ställerna där många andra redan fotat sina bilar. Varför liksom...

1 938 Inlägg
18 juni 2011
OUTLAW1 skrev:
Glesmark skrev:
Har folk verkligen ingen fantasi i dagens läge?
Är ju bara att ta en liten tur med bilen så lär du hitta hur många ställen som helst, är ju inte ens kul att fota på dom "vanliga" ställerna där många andra redan fotat sina bilar. Varför liksom...

ta en liten tur med bilen...för det första så har jag ett heltidsjobb,småbarn,bygger mc,samt försöker driva eget..så bara ta en tur med bilen tar mig ca 2 veckor att planera in....om jag inte ska ut och åka med nightvision på skallen....

Vilka argument, måste du bygga mc varje dag? Är barnens andra förälder död och du har totalt ansvar själv?
Eller så är du realist och gör inte allt så jävla onödigt jobbigt och packar in ungarna i bilen och åker och äter glass och spanar på ställen när du ändå är ute och åker.

1 938 Inlägg
19 juni 2011
OUTLAW1 skrev:
Glesmark skrev:
OUTLAW1 skrev:

ta en liten tur med bilen...för det första så har jag ett heltidsjobb,småbarn,bygger mc,samt försöker driva eget..så bara ta en tur med bilen tar mig ca 2 veckor att planera in....om jag inte ska ut och åka med nightvision på skallen....

Vilka argument, måste du bygga mc varje dag? Är barnens andra förälder död och du har totalt ansvar själv?
Eller så är du realist och gör inte allt så jävla onödigt jobbigt och packar in ungarna i bilen och åker och äter glass och spanar på ställen när du ändå är ute och åker.

om jag måste bygga varje dag? ja det e ju mitt jobb.
om min partner är död har du fanimig inte att göra med..det där va en jävligt onödig kommentar.
realist ja..men med din löjliga kommentar så kan jag lätt säga att du knappast har barn..

Bygga mc är alltså ditt jobb, varför listar du heltidsjobb+bygga mc när det inte tar mer tid eftersom det är samma sak. roll
Packa in ungarna och ät glass me dom och kika på ställen samtidigt, enklare kan det inte bli.
Om ungarnas andra förälder är död ger jag blanka ..... i egentligen, det ligger inte i mitt intresse att veta det, poängen bottnade i att man är 2 om barn och när den ena vill ha lite ensam tid kanske den andra kan ställa upp.
Som sagt, gör det inte onödigt krångligt, var realist.

OUTLAW1
19 juni 2011
Trådstartare
Glesmark skrev:
OUTLAW1 skrev:
Glesmark skrev:

om jag måste bygga varje dag? ja det e ju mitt jobb.
om min partner är död har du fanimig inte att göra med..det där va en jävligt onödig kommentar.
realist ja..men med din löjliga kommentar så kan jag lätt säga att du knappast har barn..

Bygga mc är alltså ditt jobb, varför listar du heltidsjobb+bygga mc när det inte tar mer tid eftersom det är samma sak. roll
Packa in ungarna och ät glass me dom och kika på ställen samtidigt, enklare kan det inte bli.
Om ungarnas andra förälder är död ger jag blanka ..... i egentligen, det ligger inte i mitt intresse att veta det, poängen bottnade i att man är 2 om barn och när den ena vill ha lite ensam tid kanske den andra kan ställa upp.
Som sagt, gör det inte onödigt krångligt, var realist.

Ja du har rätt jag ger mig faktiskt..jag får ställa högre krav hemma helt enkelt:-)
Har kikat lite runt fabrikerna i mölndal men inte funnit något fräckt...finns det något öppet bergutrymme eller dylikt i göteborgsområdet tro??

Sök